Wat heb jij gekregen voor je verjaardag?

(hoeft niet alleen beauty te zijn)
want ik ben 13 januari jarig, en ik weet dus echt helemaal nííííks :S
dus wat heb jij gekregen? en heb je misschien nog ideetjes?
Thanks!
xxx

Hihi beauty-items? Of iets duurdere als een stijltang ofzo, als je zoiets wilt hebben… Misschien ehm… leuke films, boeken. Posters of kameraccesoires…
En alvast een fijne verjaardag! :wink:

Alvast gefeliciteerd :grinning:
ik heb dit jaar een camera gekregen, ik wilde er al heel lang een, maar ik had er absoluut niet op gerekent, ik was echt heel blij :slightly_smiling_face:
Dusseh… een digitale camera :grinning:

mobiel

ik krijg een digitale camera en boxjes voor mijn ipod.

Dankjewel voor het feliciteren en voor de ideetjes, haha :wink:

cash moneyyy,
maar hangt ervanaf hoe oud je bent?

wat heb ik nog maar gekregen? :expressionless:
euhm. moet ik even diep denken xP
ja! ze hebben gezegt dat ik vanaf toen iedere maand kleedgeld kreeg, en dat vond ik coooooool. en wat nog meer? gewoon leuke beautydingetjes van vrienden enzo, maar je kan ook een cadeaubon voor de H&M vragen!

afgelopen jaar mn rijbewijs omdat ik 18 werd, dit jaar zou ik het niet weten
ik hoef niks groots, een geurtje ofzo ben ik al blij mee :slightly_smiling_face:

een nieuw keyboard omdat ik iets beters wilde (zit op keyboard les) verder wat beuty dingetjes en met sinterklaas kreeg ik een grote leren bruine tas…

dit jaar wil ik iets van een stereo torentje ofzo…

Ik kreeg vorig jaar een Ipod… Nu dit jaar krijg ik een mobiel, of een groot schilderij van me hond, geschilderd door me tante die ongelofelijk mooi kan schilderen…:stuck_out_tongue: Verder vraag ik geld voor piercings…

IK een wii

Een fiets, geld, cd en een fòhn.

ik heb n gsm gekregen…

Makeup/accessoires/cadeaubonnen enz.

Ik een laptop en uh heeel veel geld & Andere kleine spulletjes

ik heb gewoon 50 euro van mn ouders gehad …
maar van 2 vriendinnen samen een tas met een mobielhanger, oorbellen, armbandjes en een lollie erin. :stuck_out_tongue:

Ik wil een digitale camera, alleen hebben mn ouders vorig jaar dus 50 euro gegeven en van zo’n bedrag kan ik dat niet vragen…

(mn broertje krijgt altijd duurdere cadeau’s, maargoed dat is offtopic en niet echt boeiend voor jullie…)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[edit] Krijg dit jaar een duurder cadeau, een camera, canon powershot A460 in het blauw

http://pan.fotovista.com/dev/1/2/00028821/g_00028821.jpg

laptop

weer bedankt voor alle ideetjes :grinning:

Mobiel, iPod, camera, sport-spul, eehm… nieuwe kamer ? (A)

nog meer goede tips :stuck_out_tongue: ?