Dus, omdat het andere topic bijna 1000 pagina’s had (Bravo!), een nieuw topic met foto’s van outfits!
De ongeschreven regels van het andere topic worden ook hier gehanteerd, laat ik ze dan toch maar even opschrijven:
-
Elkaar opbouwende kritiek en tips geven mag maar zorg ervoor dat je mensen niet afkraakt. Denk eraan dat iedereen hier outfits post die diegene zelf mooi vind en dat iedereen een andere stijl heeft! Blijf aardig tegen elkaar!
Oh en vergeet niet, als je hier post kun je ook commentaar verwachten! Houd daar rekening mee! -
Het gaat om de outfits en niet om de personen erin! Dik, dun, lang of kort iedereen kan hier posten en er wordt van je verwacht dat je op de outfits reageert en niet op het uiterlijk van de personen! Tenzij het complimenten zijn uiteraard, daar wordt niemand slechter van!
-
Ga niet overdreven veel reclame maken voor je blog! Je kunt je blog altijd in je signature zetten en als je leuke outfits post komen de volgers vanzelf!
-
Oh en foto’s uploaden kan via www.tinypic.com of via www.imageshack.us Hier kun je je foto uploaden en dan krijg je een code die je hier in je bericht kunt zetten! Kies als formaat iets als 640x480. Dan krijg je ongeveer hetzelfde formaat als hieronder!
Als ik dingen ben vergeten die cruciaal zijn kunnen ze nog wel even in de beginpost erbij worden gezet lijkt me! Dus dan hoor ik het wel!
Om het topic in te luiden hier dan de eerste outfit, hij staat ook al in het andere topic maar ik heb even niets nieuws!