Wat heb jij aan op de schoolfoto?!

Damn, ik denk dat ieidereen wel de schoolfoto achter de rug heeft, of nog moet komen maaar iig.
Ik heb um paardagen achter mijn rug.
Sjemig. hele avond gekletst met mn vriendin wat we aan doen… niet normaal meer haha
Maar iig wat hebben jullie aan op schoolfoto?
Normale kleding , zoals je elke dag aan hebt.
Of wel een beetje speciaal, vrolijk en veel accesoires enzo.
Ik hou van accesoires dus ik heb altijd extra veel aan op de shcool foto haha

(K)

Een heel leuk ( al zeg ik het zelf) blousje met een tanktop en een rokje, panty, en flatjes of iets anders.
En ik ga mn haar vlechten dus dan heb ik ook krullen :stuck_out_tongue:

Zoals ik er altijd uit zie. Als ik er opeens heel anders uit ga zien is het ook dom. Ik bedoel; zo loop je toch niet op school, dus waarom moeilijk doen?

Maar was hier niet al een topic over?

Altijd een shirtje waar je hals mooi uitkomt, want tenslotte sta je altijd alleen met je hoofd en hals erop toch :slightly_smiling_face:
ik doe nooit too much, zorg alleen wel altijd dat mn haar echt perfecto zit.

ik heb een bruin/blauwe geruite lange blouse met een bruine legging + bruine slippers.
vandaag mn schoolfoto terug gekregen en hy is hell haha.

nog geen idee, duurt als het goed is nog een paar maanden ;p

Bij ons wordt die altijd pas in de winter ofzo gemaakt!
Weet nog niet wat ik aan ga doen, ga binnekort hevig shoppen dus dan zal er vast wel iets bijzitten wat ik per se aan wil doen :stuck_out_tongue:

Bloemetjes jurkje met aparte korte mouwtjes en een jeanslegging eronder, een ketting met een wesp aan het einde van (nep)goud. En dat was het eigenlijk. Ook nog een armbandje maar die zie je niet op de foto :wink:

Je kan ook iets aparts aan trekken wat je nog nooit aan hebt gehad en het daarna pas voortaan aantrekken naar school :stuck_out_tongue: ?
Dan loop je dus eigenlijk wel zo rond :wink:

een blauw jurkje, maar met de klassenfoto stond ik achter mensen die zaten, dus zag je alleen de bovenkant ennnnnnnnn met de gewone foto zie je ook alleen de bovenkant hhahxd

had gewoon normale kleren aan, maar wel dingen die ik extra leuk vind weetje.

een meisje op de basischool kwam altijd helemaal in indische jurken, terwijl ze dat nooit naar school aanhad,das wel jammer

Jee moet iig nooit iets strapless aandoen, dan lijkt het net of je naakt bent op de foto :stuck_out_tongue:

haha nee nooit zo bloot.
maar ik had een leuk hempje aan met een mooie kleur bolero dr bij wat mooi matchst. en met een leuke ketting en oorbelle enzo . en mijn haar moet altijd wel perfect dan zitten.
En met de kleren he… idd je kan tog wel wat moois aan doen, wat je nog nooit aanhebt gehad. dan kun je daarna wel drage
haha

xx

ik had een wit shirtje aan met mooie hals en dan een blauw marinejasje erover hene met goude knoopjes :tooth:

ik had een oranje hempje en een zwart giletje, knotje in mn haar, heel simpel.

Bij mij was de fotograaf al in de eerste week! Ö

ik had een zwarte longsleeve met blauwe ketting en een rok met rood/wit/donkerblauw/paars (kijk in mijn shoplog voor foto)

Nou weet nog niet want dan moet ik naar de ortho en weet neit hoelaat we foto’s gaan maken en hoelaaat ik terug ben. (1okt)

Ik doe nooit een staart [of knot] in op de schoolfoto, als 'ie dan net uit een verkeerde hoek genomen wordt lijk je kaal x]
[Nouja, dan lijkt het alsof je superkort haar hebt]

Ik was ziek -.-