Wat heb je nog nooit gegeten/gedronken??

En zou je het ooit wel eens willen proberen?

Ik heb nog nooit witlof gegeten, ik vind het er echt vies uitzien haha

Ik heb nog nooit sushi gegeten en wil dat wel graag proberen!
@topicstarter: witlofsalade is echt lekker, dus gewoon koude witlof in reepjes/stukjes met partjes mandarijn, erwtjes, sausje erdoorheen en verder wat je er nog in wilt doen!

kaviaar xd maar dat ga ik niet eten >:slightly_smiling_face:

^ witlofsalade maakt mijn moeder ook wel eens, best lekker!
en sushi is gewoon… goddelijk haha

heb nog nooit spruitjes gegeten, ben wel benieuwd haha

foutje

leuk topic!

ik heb nog nooit een saucijzenbroodje gegeten, nog nooit witlof, nog nooit andijvie, nog nooit een frikandel en nog wel meer dingen denk ik haha

Alles met alcohol.
En heel veel andere dingen.

Jaa ik zal het ooit wel eens gaan proberen, maar vind het er echt vies uitzien hihi.
Ik zal eens vragen of mijn moeder een keertje witlofsalade wil maken :grinning:

Ahhhh sushi is zoooo lekker, echt proberen dus haha!

-

+ sushi

Ik heb nog nooit kaviaar en insecten gegeten.

Ik heb nog nooit alcohol gedronken, ga ik ook nooit doen.

Verder nooit nasi, bami, sushi, varkensvlees, insecten, en kapsalon. Dat laatste wil ik wel heel graag proberen trouwens

ik had voor vandaag ook nog nooit een kapsalon gegeten, maar dat is echt HEEL LEKKER.

OT: insecten, witlof, kaviaar en vast nog veel meer (wat ik me nu niet kan bedenken).

Mosselen, m’n vader is allergisch voor mosselen en omdat ik heel erg last heb van emetofobie durf ik ze gewoon niet te eten uit angst dat ik er ook allergisch voor zal zijn.

Sushi, kaviaar, insecten, garnalen, inktvis en alcoholische dranken. En vast nog wel meer.

• garnalen
  • inktvis
  • koffie
  • geitenkaas
  • gebakken banaan
  • slakken
  • mosselen
  • kaviaar
  • die ene scherpe saus die altijd bij chinees eten zit
  • drank met alcohol
  • seven up
  • crystal clear
  • het meeste ijs van de talamini
  • en nog veel meer

alchohol, sushi, frikandel, kroket, bitterballen en veel meer dingen met vlees erin + veel meer.

Nog nooit op: (wil wel een x proberen)
-Macarons
-Sterren Appel
-Oesters
-Kaviaar
-Starbucks ijs
-Ananas

Ik heb nog nooit sushi gegeten en dat ben ik ook zeker niet van plan x) O, en ik wil wel een keer alle smaken van Starbucks uit proberen, maar dat is een duur grapje :c