Wat heb je liever?

een knap gezicht en geen mooi lichaam,
een mooi lichaam en geen knap gezicht?

ik zat daar net in één keer over na te denken en ben wel benieuwd wat jullie kiezen haha.

ik denk een knap gezicht. Dat is toch wat je het meeste ziet… En aan je lichaam kan je wat doen (als het om gewicht gaat tenminste).

Knap gezicht! Want inderdaad, een lichaam kan je makkelijker verbergen.

Is nogal balen als je t allebei niet hebt -.-

pretty face

yes a pretty face!

wow moeilijk! bedoel je eigenlijk voor jezelf of voor je partner?

Knap gezicht idd. (:

Een knap gezicht (:

Knap gezicht, aan het lichaam kan je dingen veranderen, een gezicht ook maar dat word meestal heel nep als je snapt wat ik bedoel haha.

Knap gezicht

Knap gezicht, je lichaam “verbouwen” gaat meestal beter als je gezicht

een knap gezicht
Daar kijken mensen ook het eerst naar.(meestal)

knap gezicht, dah

knap gezicht, want iedereen ziet eerst je gezicht, en daar presenteer je je mee, en je lichaam kan je afkleden of whatever.
Dus echt wel een knap gezicht!

Een knap gezicht.

denk dat bijna iedereen wel voor een knap gezicht kiest. ikzelf ook, een lichaam kun je nog verhullen en als je bijvoorbeeld heel dik bent kun je afvallen/sporten. lelijk gezicht moet je volsmeren met make-up of als je echt mismaakt bent, kun je plastische chirurgie overwegen.

Ik heb liever een mooi lichaam en geen knap gezicht.
Nouja, als m’n gezicht dan ‘normaal’ zou zijn. Ik weet niet of ik die optie zou kiezen als m’n gezicht dan überlelijk zou zijn.

Knap gezicht! Ik zou m’n lichaam niet verbouwen, maar je kunt je wel op je lichaam kleden zeg maar, en je kan je niet op je gezicht kleden zeg maar. :slightly_smiling_face: Sjonge, ik zeg echt vaak zeg maar! Sorry daarvoor dan maar. :slightly_smiling_face: