Wat heb ik verkeerd gedaan??

.

Misschien heeft hij het wel gewoon echt druk? Je kan het ook best twee weken druk hebben? x] Voor veel studenten is het ook wel tentamenperiode nu?
Je kan best smsen toch, niet per se om af te spreken maar gewoon om wat te kletsen? Vragen hoe zijn vakantie is en of hij een leuke kerst heeft gehad etc.?

Volgens mij heb je niks verkeerd gedaan zo te lezen.

.

Dit.
Vaak zijn jongens zich niet bewust wanneer ze anders reageren. Daar zijn het jongens voor.

Tja, misschien te veel gesmst? Of hij heeft zich gewoon bedacht…

.

Ik denk niet dat je je zo druk hoeft te maken :slightly_smiling_face:

Dit hele stuk klinkt alsof je veel te veel achter niks zoekt. Vragen of hij kan is echt geen grote fout, en hem dan veel plezier wensen enzo is niet eens claimerig en jaloers. Mis ik iets?

ik denk dat je je (nog) niet druk hoeft te maken. ik heb het ook gehad, een jongen die mij kortaf terug smste, toen dacht ik: hij wilt niks meer met me vind me neit meer leuk blabla. een hele poos later praatte we daar nog eens over en toen vroeg ik waarom hij zo kortaf deed via sms enzow, en toen zei die: huh? deed ik dat? dus onbewust. gewoon omdatdie het druk had. dont worry en zie het aan in 2012. als die je dan nog niet wilt zien of in ieder geval telkens uitstelt zou ik me pas zorgen maken :slightly_smiling_face:

.

.

.

Nu moet je dit niet al te persoonlijk nemen, maar ik vind dat sommige meisjes veel te snel gek worden en onzeker ook, als ze geen smsje terugkrijgen met de inhoud die ze willen lezen. Kan het niet voorkomen dat hij het druk heeft dan? Te merken valt dat hij je erg leuk vindt, ik denk niet dat hij door zijn vrienden zou beïnvloed zijn of, erger nog: dat hij iemand anders ziet zitten OPEENS.
Als hij voor jou koos is dat het, punt. Je denkt toch niet dat een vent waarmee je hebt opeens je in de kou laat omwille van een ander, of omwille van de mening van zijn vrienden? Kan wel, maar hoe ik het bekijk uit je uitleg lijkt het totaal niet zo! Wees gerust.

.

.

Naja gelukkig zegt hij het nu eindelijk dan eerlijk… En misschien, omdat hij toch student is, wat ik mij goed kan voorstellen, geniet hij liever van het vrijgezelle leven en ziet hij zichzelf nog niet in een relatie. Vraag hem gewoon waarom hij niet zichzelf was en waardoor dat dan kwam. Maar laat het daarna gewoon achter je, je wilt ook niet moeite doen en energie verspillen voor iemand die het niet waard blijkt te zijn.

.

wat shit zeg, had gehoopt dat het beter zou aflopen. Maar vrijdag maar gewoon alles vragen inderdaad. Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

.