Hallo meiden,
Ik denk dat ik hier niet helemaal in het juist forum ben, maar ik kan maar mijn kans wagen want ik kan dit niet meer aan. misschien herkent 1 van jullie mijn klachten.
Ik ben een jong meisje, 19 jaar oud, en zit met een heleboel vage gezondheidsklachten.
ik ben precies 1 jaar geleden voor 2 maanden naar China vertrokken, ik ben daar in een vuil beschimmeld appartement terechtgekomen (inclusief ratten en hun uitwerpselen), de eerste paar dagen dat ik daar was ben ik dan ook erg ziek geweest. hoge koorst, erg moe en veel keelpijn. sindsdien heb ik een aanhoudende hoest.
Ik heb sindsdien nog geen 1 dag zonder een hoest doorgebracht. ik ben naar dokters geweest en de eerste dokter, vlak na china, had me gezegd dat ik een ontsteking had aan het begin van de longen, hadd me pillen gegeven daarvoor, maar is niet overgegaan. dan ondertussen hebben al 2 andere dokters een soort van lichte astma vastgesteld, alhoewel ik enkel astmatisch reageer op 1 van alle testen. de medicatie, die ik ondertussen al 3 maanden neem, helpt helemaaaal niet. ik heb hulp nodig ik ben er depri van: ik studeer zang en het is dus erg belangrijk! ik heb sinds 1 jaar geen enkele deftige achtrust meer gehad. elke nacht opnieuw een gevecht tegen de hoest. maar ik heb nog andere klachten:
-chronisch hoest
-vage buikklachten
-oververmoeid , maakt niet uit hoe lng ik slaap
-hartsteken
-hoofdpijn
-veel plassen
-soms een lichte koorsts
-concentratie problemen
-depressieve gevoelens
-onwerkelijk gevoel in hoofd
iemand die deze klachten herkent? ik ben volop bezig met onderzoeken, maar ik ben zo vermoeid dat ik zelf niet naar school kan. dus alle tips zijn welkom.
Lenalo