Wat had jij gedaan als je mij was?

Lang verhaal maar weet het niet zo goed meer :frowning_face:

Er is een jongen waar ik al een jaar verliefd op ben,
hij heeft me ook een keer gevraagd om zijn vriendin te zijn maar ik heb nee gezecht omdat,
me vrienden me voor hem waarschuwde omdat hij niet te vertrouwen is…

maar toen hij met zn ex had was hij vreemdgegaan met mij,
ik heb ook sex met hem gehad…
ik heb er niet echt spijt van omdat het de eerste jongen is waar ik echt verliefd op ben
maar aan de andere kant weet ik niet of ik hem wel kan vertrouwen.

ik spreek hem eerst een tijdje en dan weer een tijdje niet en zo gaat dat al een jaar lang,
maar ik ben heel terughoudend waardoor hij niet het idee heeft dat ik echt verliefd op hem ben
maar ik ben heel terughoudend omdat ik heel onzeker ben

als ik alleen met hem ben dan is het altijd heel erg gezellig
hij heeft me 3 weken geleden weer gebeld, maar ik was toen aan het slapen
dus de volgende dag gingen we smsen en hij vroeg of we weer een keer wat leuks konden gaan doen
ik heb niks meer geantwoord… ben hem even later nog wel tegen gekomen maar hebben niks tegen elkaar gezecht hij knipoogde wel naar me…
maar vinden jullie dat ik hem moet smsen om wat leuks te gaan doen of moet ik hem maar laten gaan

(het was eerst een heeeeel erg lang verhaal en heb hem nu wat korter gemaakt)
WAT IS HET EERSTE WAT ER IN JE OPKOMT ALS JE DIT LEEST???

Dat hij best een idioot is, dat je nog al faalt met hoe je op hem ingaat aangezien hij je blijkbaar niet belangrijk genoeg vindt om z’n vriendin voor te dumpen en dat het allemaal een beetje kinderachtig is.

Maargoed, kap d’r gewoon mee.
En een korter verhaal is misschien aantrekkelijker voor mensen om op te reageren.

Het eerste wat er in me opkomt? ‘WTF kon het nog langer?’

Ik zou weer contact met hem opnemen. Je bent verliefd op hem! Probeer er via via achter te komen of hij nog steeds die vriendin heeft.
Hij heeft echt een huge mistake gemaakt, laat hem dat weten maar misschien kan hij het ooit nog goed maken?

het eerste wat er in me opkomt;
wtf…zet je er alsjeblieft overheen, hij heeft je al genoeg pijn gedaan. Er zijn zoveel betere jongens.
Het tweede wat er in me opkomt; ze gaat hem toch wel smsen dat ze wat wil doen.
Ik hoop dat je, als je hem ziet, meteen vraagt of hij nog een vriendin heeft en je niet meteen laat zoenen en gebruiken. Nog een vriendin?>stop aub.
als het uit is zal hij zich heeeeel erg moeten bewijzen.

Go find another guy! Maarja, je vind hem leuk, dan vergeet je hem niet zo 123…
Maar je inderdaad niet laten gebruiken door hem, en praat erover dat hij je vertrouwen heeft geschend en dat als hij dat terug wil hij er zijn best voor moet gaan doen!

Het eerste wat ik denk is; straks krijgen jullie wat, hoe weet je dan dat hij niet niet vreemd gaat? Aangezien het niet echt een big deal voor hem is? Hij deed het met zijn vorige vriendin ook. Zulke jongens zou ik echt nooit vertrouwen.

Never borrow someone else’s man.
Oh Lord!?
If he cheated with you, he’ll cheat on you.

Dat het een beetje naïef is om achter hem aan te blijven lopen. Als hij je nodig heeft loop je gelijk als een hond achter hem aan

Dit, enn: jij wist dat het nog niet uit was met zn vriendin en toch heb je seks met hem gehad? zulke dingen snap ik nou nooit…

Ik vind het nogal dom eigenlijk.

Hij heeft een vriendin en bedriegt die…
P-L-A-Y-E-R!

persoonlijk had ik hem à la ninja in z’n ballen getrapt.

Het eerste wat ik denk is WTF. Die jongen is zó fout, en jij laat je keihard misbruiken door hem. Hij geeft jou aandacht wanneer hem dat uitkomt en dat terwijl hij een vriendin had/heeft! Ik vind het echt een domme zet van je dat je seks met hem heb gehad, maar blijkbaar betekende het niet zoveel voor je omdat je zijn vriendin niet wilde zijn toen hij je vroeg. Ik zou echt helemaal kappen met die jongen.

Btw jij hebt seks met jongens die jij niet vertrouwt? Hoe fout is dat…

Je hebt seks met een jongen waarvan je weet dat hij een vriendin heeft?
Hij gaat vreemd met jou nu, als jij wat met hem neemt kan je verwachten dat hij ook vreemd gaat. Komt alleen maar nog harder aan.
Gewoon keihard afwijzen die knul, en hem laten zien waar hij staat.

Ik vind het best wel lief eigenlijks, het lijkt me wel dat hij echt om je geeft…