Wat had jij écht anders gedaan?

Stel: je bent de baas van de wereld. Jij mag alle woorden bedenken, verzinnen hoe alles werkt, bepalen hoe mensen in elkaar zitten… etc.

Wat had jij dan anders gedaan?

Als ik de baas van de wereld was zou ik eerlijk gezegd weinig veranderen, ik zou er wel voor zorgen dat overal drinkwater beschikbaar is en minder mensen zouden sterven door honger.

Ik er dan voor gezorgd dat tranen van chocolade zijn. Want wanneer je verdrietig bent, huil je, en van chocolade word je vrolijk.

Ik zou ervoor zorgen dat iedereen over water en voedsel beschikt en naar school gaan. Ik zou iedereen Engels laten praten en over de hele wereld het Amerikaanse schoolsysteem plaatsen.

Ik denk dat bij mij redelijk veel hetzelfde zou zijn.
Je kan wel zeggen van : ik verwijder al het ongeluk en verdriet.
Maar wat voor waarde heeft geluk en plezier dan nog? Niks. Want we hebben nooit anders ervaren. Ongeluk moet er gewoon zijn om geluk te appreciëren denk ik.
Oke ik dwaal af :'D Ik zou er voor zorgen dat iedereen vrij is en mag zijn hoe hij wilt. Oh, en heel de wereld moet 1 taal spreken, hoe handig zou dat zijn? NOOIT MEER DUITS STUDEREN, die kuttaal.
Het zou ook wel handiger zijn moesten we meer onuitputtelijke bronnen hebben om ons te voorzien, want we zijn nu echt de capaciteit van onze aarde aan het misbruiken…

Ik zou één taal invoeren, zorgen dat iedereen lief is voor elkaar en dat niemand zich zorgen hoeft te maken om z’n uiterlijk want iedereen is dan mooi. Daarnaast zal ik onsterfelijkheid invoeren en de wereld steeds een beter groter maken. En gratis OV dûh. En ook gratis vliegtuigen die je super snel naar de andere kant van de wereld vliegen. Einde.

@miauuwwww dat idee heb ik nou ook

en dat een taal lijkt me opzich ook wel handig, maar ook heel saai, ik houd van andere talen studeren (:

Nu je het zegt, eigenlijk haal ik mijn punten altijd op door taalvakken :grinning_face_with_smiling_eyes: Het zou volstaan moest Duits gewoon niet bestaan want serieus ik haat die taal :’)

Poeh ik zou zoveel dingen anders maken.
Ik zou zorgen dat er geen slechte mensen geboren worden. Dat er dus niemand vermoord, verkracht of bestolen word. Dat je je telefoon gewoon buiten kan laten liggen, een uur later kan terugkomen en hij er nog steeds ligt. Ik zou drie talen in de wereld invoeren: nederlands, russisch en engels. verder zorg ik dat er geen dierenmishandeling voorkomt. dus overal goeie plekken waar dieren fijn kunnen spelen en leven. vanzelfsprekend ook geen ziektes, zoals kanker, aids enzovoorts.

het dikke en onderlijnde deel is exact wat al zo lang onder woorden probeer te brengen en het lukt me niet! Helemaal waar!

En het gewone dikke is ook waar

Dat er geen geld was, (misschien is dit plan echt flut) want dan is alles makkelijker. er zit hier nog een hele lindauitleg omheen. die ik zelf alleen maar snap. :relieved:

Genoeg eten en drinken voor iedereen en dat men natuurlijk dood kan gaan zonder dat het pijn doet. en dat mensen zouden kunnen vliegen haha.

Ik zou geen onderscheid maken tussen man en vrouw, gewoon dat de hele wereld min of meer “bi” is. En dat 2 mensen altijd samen kinderen kunnen krijgen. Is de hele discriminatie tegen homoseksualiteit ook opgelost :’)

Alles is gratis :grinning: & Ziektes zijn er niet & Mensen genieten meer van het leven. & Beter weer in Nederland ! :slightly_smiling_face:

Oja en het geloof weg :’)

Hahaha leuk! alleen lekkerdan, als je een chocolade allergie hebt. …

• Iedereen 1 taal laten spreken
  • Zorgen dat iedereen over voedsel en drinken beschikt
  • roken alcohol & drugs gebruiken verbeiden, en het van de wereld verbannen.
  • Zorgen dat iedereen naar school gaat
  • Iedereen mag geloven wat hij/zij wil
  • Voor alle mensen met zwaar overgewicht zorgen dat ze een normaal gewicht krijgen.
  • Er voor zorgen dat er meer en beter onderzoek wordt gedaan naar medicijnen tegen alle ziektes.
  • Iedereen naar de dokter en tandarts kan

ik zou er voor zorgen dat iedereen in onze samenleving geaccepteerd werd. dun, dik, oud, jong, mooi, lelijk, arm, rijk, nerd, bijdehandje, slimmerik, domkop … iedereen moet welkom zijn, je bent er niet voor niets. (:

Zorgen dat er geen religies bestaan.
En nog wel meer dat ik niet ga posten, omdat ik nu al weet dat ik dan reacties ga krijgen :’)

Ik weet ook nog wel iets maar ik denk dat ik er negatieve reacties op ga krijgen… Ik weet nog niet goed hoe ik het ga verwoorden maar het gaat grof overkomen en zo bedoel ik het niet :stuck_out_tongue: Misschien is het dus beter dat ik zwijg.