Wat had ik?

Hello,

ik had een tijdje geleden iets heel geks. Ik vraag me nu echt heel erg af wat het is…

ik stond zegmaar op de tennisbaan(ik had net gesport) en mijn trainster was iets aan het uitleggen aan de groep(we zijn met meerdere mensen).
Opeens werd het helemaal wit voor me ogen, ik zag alleen nog maar vaag de ‘‘uitlijnen’’ van de personen om me heen. Ik hoorde bijna niks meer, alleen nog het gepraat van mijn trainster in de verte.
Sowieso leek alles heel ver weg, heel raar. De trainster had ons een opdracht gegeven dus ik ging dat doen, dus ik begon te lopen, ondanks dat ik dus niks zag en hoorde. Ik was heel wiebelig en had echt het gevoel dat ik elk moment tegen de vlakte kon gaan. Na ongeveer 3 minuten was dit rare verschijnsel volledig weg, alhoewel ik me daarna nog wel heel wiebelig en raar voelde.

nu vraag ik mij dus af wat dit is? bedankt voor het lezen trouwens.

x

Geen idee, maar als je dit vaker krijgt zou ik even langs de huisarts.

Ik dénk dat je dan heel duizelig werd, dat heb ik ook wel eens in een keer. Maar ik kan dat natuurlijk niet zo zeggen of dat het bij jou ook is geweest. Als je het vaker krijgt, toch even navragen bij de dokter!

Ook eens gehad, net of je in een hele andere wereld leeft maar toch ook weer niet. Je hoort men praten om je heen, maar geen flauw idee wat ze zeggen. En idd in ene is het weer over! Gelukkig erna nooit meer gehad! Maar idd, erg raar!! Als je het vaker heb gewoon naar huisarts gaan.

je had van te voren wel gewoon goed gegeten? Niet dat je bijna flauw viel van honger oid?

ik heb het maar 1 keer gehad, en volgens mij had ik wel goed gegeten daarvoor(kan het me niet 100% herrineren, het was een tijdje geleden)

Volgens mij heeft het wat te maken met je bloeddruk.

dankjewel allemaal :slightly_smiling_face:

en @heyyou het is inderdaad heel eng!