Wat goedkoper: Slager of AH?

Hallo,
Ik wil een steak gaan maken, maar ik vroeg mij nou af, bij de AH kosten deze al gauw rond de 8 euro, is dit goedkoper bij een slager?

Ga kijken zou ik zeggen. Of Google.

Geeeen idee, ik ben vegetariër, dus upje voor jou

Ik denk de AH.

Ik denk met je mee :slightly_smiling_face:

Ah is goedkoper!

Bij de slager ben je bijna altijd duurder uit

Slager is over het algemeen duurder maar misschien hebben ze toevallig een aanbieding, gewoon even kijken.

Albert Heijn is waarschijnlijk goedkoper, zij kopen alles groter in dan een buurtslagertje.

slager is meestal duurder dan ah

Supermarkten zijn meestal goedkoper dan slagers.

Tenzij de steaks net in de aanbieding zijn!

super bedankt !
nog een vraagje, weet iemand waar ik stoofpeertjes kan kopen?

Dit lijkt mij logisch. Eindelijk een antwoord met een logische verklaring erbij.

Volgens mij gewoon bij de supermarkt en anders wel bij een groenteboer.

Stoofperen zijn niet een heel jaar te koop hoor… die tijd is alweer voorbij

Koop ‘t bij Slager, daar is het lekker :’)

Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat als vlees etc nog maar een paar dagen goed is het bij de AH flink wordt afgeprijst, dus als je slim inkoopt is het al een stuk goedkoper. Alhoewel de slager het misschien ook wel afprijst als producten bijna over datum zijn.

Mijn moeder koopt bijna altijd bij de slager (omdat iedereen hier loopt te zeiken dat ze geen “mishandeld” vlees willen en onze slager is biologisch) en ze is niet veel duurder uit. Als er een aanbieding is en je koopt groot in, heb je veel lekkerder en beter vlees voor ongeveer dezelfde prijs als bij de supermarkt.
Maar voor 1x is het denk ik wel goedkoper bij AH, liddl heeft trouwens ook heel goedkoop en lekker vlees!

+ dat vlees uit de supermarkt spuiten ze helemaal vol met water. Als ik kip van c1000 klaarmaak moet ik altijd superveel vocht afgieten, bij kip van de slager niet.

AH is denk ik goedkoper maar ik denk dat het vlees van een echte slager lekkerder is.