wat geven aan schoonouders?

ik heb een week met me vriend en volgende week is zijn vader jarig en ik ga dan me hun mee uit eten. Weet iemand iets was ik kan geven aan zijn vader?

Een fles rode wijn doet het vaak goed bij volwassenen :slightly_smiling_face:

Ik weet niet of je schoonvader echt een man is die houd van ‘genieten’? Ik heb voor mijn schoonmoeder een keer een leuk pakketje gemaakt: mooi dienplad/schaal, flesje rode wijn, kaarsjes, kaasplankje met luxe kazen en sloffen. Die sloffen is een beetje raar voor je schoonvader, maar je zou het wel met een dienblad, rode wijn + kaasplankje kunnen doen. Doet het altijd goed (en is niet zo saai als alleen een fles wijn).

jaa klopt maar ik heb die vader nog maar 1 keer gezien en niet eens echt gesproken dus ik moet ook niet overdrijven

Dan zou ik voor de fles wijn gaan.

Ik heb een keertje een boekje met wat foto’s gegeven. Maar je moet ook maar net weten wat ze leuk vinden. En het hangt ook af van je budget.

Mijn moeder heeft laatst voor een vriend van m’n ouders een pakketje gemaakt met allemaal fair trade spullen (wijn, thee, koffie, chocola, sausjes…), vond hij erg leuk.

bosje bloemen,
je weet helemaal niet of hij wel van wijn houdt.

Een fles wijn en een kaartje?

Neeeeeeeee: geen bloemen! Dat is zo dom (sorry).
Boekje met foto’s ken je hem nog niet genoeg voor.
Dus ik zou je vriend vragen waar zijn vader van houd. Als hij nou wel van een drankje houd, kun je ook voor wiskey of die likeur 43 of kruidenbitter… Is wel iets voor van die mannen haha.

Ik zou het bij een simpel flesje rode wijn houden en een kaartje.
Het is niks teveel, en als hij geen wijn drinkt dan heeft zijn vrouw er nog wat aan haha!

jaa maar wat in dat kaartje? hahah

je kan hem ook twee bioscoop bonnen geven! dan kan die samen met zijn vrouw naar de bios, vinden volwassenen meestal ook erg leuk.

Ik doe altijd samen met mijn vriend een cadeau, misschien kun je dat doen? Of vragen aan je vriend wat je zijn vader kan geven? :slightly_smiling_face: