Wat geeft jou een zomers gevoel?

Hoi!
wat ik me afvroeg: wat geeft jóu een zomers-vakantie gevoel?:slightly_smiling_face:
bij mij:
-roze gelakte teennagels :stuck_out_tongue:
-zomershoppen!!
-met je -nieuwe- bikini op het strand, in je tuin,… lekker in de zon liggen.
-benen vol zelfbruiner smeren :grinning:

ben benieuwd naar jullie :slightly_smiling_face:
xx

Haha, in de zon liggen op het strand terwijl je de zee hoort ruisen, het briesje voelt waaien en dan de brandende zon… en zomershoppen natuurlijk, vakantie en alles waar je vrolijk van word :grinning:
Hahah leuke topic ik droom nu al weg :angel:

Sommige liedjes, en ook natuurlijk als ik wakker wordt en de lucht helemaal blauw is, met zon fel schijnend, en dat ik kijk op internet naar de weersverwachting, en dat het erg warm is. En dan is het kristalbad of strand tijd :astonished:

idd wakker worden en meteen weten : o het word mooi weer vandaag :grinning:
nieuwe bikini shoppen :grinning: (check fashion of mijn shoplog)
en… dat iedereen weer helemaal half naakt loop geweldig :grinning:
ijsjes
de geur sochtends dat het mooi weer word… hebben jullie dat ookw el eens? dat je ruikt dat het mooi weer word? :slightly_smiling_face: of ben ik egwoon gek? xD
xxx

Als ik mijn ogen open doe en de zon mijn kamer in schijnt (witte, niet verduisterende gordijnen… :roll_eyes: ), als ik gras ruik of voel, sommige liedjes, een blauwe lucht met een paar kleine wolkjes, zwembadlucht, het kristalbad… :astonished:

Jaaaa, alles wat jullie opnoemen! Heb er nu al zin in :stuck_out_tongue:

smorgens wakker worden met de zon in mn kamer!

lekker warm weer :slightly_smiling_face: Slippers, ijsjes en nog veel meer :grinning:

Als ik 's ochtends wakker word idd, en als ik naar school fiets en alle gewoon helemaal groen is, en dat je gewoon 's ochtends vroeg zonder jas ( gewoon met vest ) kan fietsen! En alle kindjes buiten ziet spelen, ijsjes, als de zon schijnt en je zit in een saaie les dan kan je gewoon niks anders dan fantaseren… Wat je allemaal na school tijd kan doen enzeau :grinning:

strand
bikini
blote benen :stuck_out_tongue:
op een terasje zitten
tot savonds laat buiten zitten
veel dingen savonds doen
heerlijk zwemmen
slippers
en nog heel veel meer :slightly_smiling_face:

Zon&zee&strand, en natuurlijk met mijn bikini over straat lopen! :grin:

de zon natuurlijk!

zon & muziek!

euh als ik de lambada hoor :stuck_out_tongue:

Zwierige jurkjes!

EN lekker weer natuurlijk!

• korte rokjes, shirtjes, hemdjes, jurkjes, broekjes&topjes
  • de kleur wit& felle kleuren
  • foto’s van afgelopen zomervakanties (amerika, italië, frankrijk etc)
  • als de ijscoman weer langs de buurt rijdt :slightly_smiling_face:
  • lekkere ijsjes met 3 bolletjes: citroen, framboos & pistache
  • zonnnn ofcourse;)
  • nieuwe bikini
  • slippertjes
  • gebruinde benen
  • 't strand & de zee
  • een lekkere aardbeiensmoothie

De zon en terrasjes

Als ik in mijn vakantie huis in Marokko ben en ik lig op mijn dakterras met mijn bikini aan en ik word bruin…en als ik naar haar strand ga…leuke zomerkleding…lekker eten…dit geeft mij een heerlijke zomergevoel…ohh ik word altijd sooo blij van de zomer…

De zon is al genoeg!

• Lekker op het strand liggen.
  • Met vriendinnen ergens gaan zwemmen.
  • Bij de McDonalds een Mc Flurry halen (haha daar zijn we verslaafd aan :stuck_out_tongue: )