Wat geef jij voor kerst?

Hoi!

Ik vroeg me af wat jullie je vriend voor kerst geven. Ik vind dit altijd enorm lastig en wil wel een leuk cadeau geven dat niet zo afgezaagd is zoals een geurtje eerlijk gezegd. Ik krijg waarschijnlijk een ring, ieder geval die hints laat hij heel erg vallen.

Ik weet dat er een cadeautopic is, maar ik vraag me af wat jullie dit jaar doen?

Mijn vriend is gek op League of Legends en ik weet dat hij heel erg graag een Poro plushie wilt, dus dat geef ik aan hem.
En een flesje Snow Fairy van Lush omdat hij daar helemaal gek op is, hij steelt de mijne altijd :’)

Ik geef mijn vriend een bruisbal of een zeepje van lush(hij mag kiezen) Hij is doooooool op lush en een bon om uit eten te gaan :slightly_smiling_face:

Ik geef hem games die ie super graag wilt :slight_smile:

Oeh een bon is inderdaad wel leuk! Je brengt me op ideeen! Misschien een bruisbal en dan een nachtje weg zodat de bruisbal dan lekker in bad kan! Uiteten is ook heel leuk inderdaad!

Ik ga hem een nieuwe portefeuille geven :slightly_smiling_face:

Ik heb tot nu toe een doctor who monopoly (was in de aanbieding voor 20 euro en hij is gek op monopoly en doctor who) en een set van 3 paar dinosaurus kerst sokken van asos voor 8 euro , zodat hij een of twee paar daarvan bij mij laat liggen want hij vergeet altijd frisse sokken mee te nemen als hij komt overnachten. En een manicure set for the modern men: https://cdn.dotcomgiftshop.com/sites/dotcom.pleasetest.co.uk/files/styles/uc_product_full/public/modern-man-manicure-set-26852_1_1.jpg?itok=xDCitPmz , voor 6-7 euro van asos, aangezien hij verdomd scherpe teennagels heeft die hij vergeet te knippen en dan snijdt hij mijn benen letterlijk open :grinning: :cold_sweat:

ik teken m’n vriend in zijn favorieten manga character met vanalles erop en eraan (voor aan de muur te hangen ofz…)
+ nog een boek of 2 :stuck_out_tongue:

vorig jaar heb ik hem een collectors edition LP gegeven van Metallica. Het jaar daarvoor heb ik geloof ik een cadeaubon gegeven om in een Ferrari te rijden (via vakantieveilingen kun je dat wel goedkoop krijgen). De jaren daarvoor weet ik allemaal niet meer wat ik heb gegeven & dit jaar is ook nog een vraagteken eigenlijk. Hij begon al over een nieuwe game, maar bij nader inzien leek die hem toch niet zo leuk dus dat is dan weer jammer.

Mijn vriend en ik geven met Sinterklaas en kerst aan elkaar dingen. Voor Sinterklaas krijgt hij een laptophoes (heeft hij gevraagd) en een chocoladeletter. Voor kerst een auxkabel, oortjes (wilde hij allebei graag hebben), een grappige onderbroek (heb ik als grap gekocht) en waarschijnlijk nog iets anders wat hij niet gevraagd heeft. :slightly_smiling_face:

Ik weet het nog niet, want hij is namelijk de dag na kerst jarig. Hij wordt dan 25, dus ik was van plan om hem de xbox one s te geven met het battlefield pakket voor kerst + verjaardag). Alleen vind ik het ontzettend veel geld (nog nooit zo’n duur cadeau gegeven) dus ik twijfel.

Maar als dat het niet wordt lees ik even mee want dan heb ik ook nog een verjaardagscadeau dat ik moet verzinnen :flushed:

Ik lees ook nog eventjes mee haha!
Ik weet eigenlijk niet of we elkaar cadeaus geven, omdat we allebei een beetje moeten gaan sparen voor onze vakantie, hebben het er helemaal niet over gehad. Maar ik wil toch wel een cadeautje voor hem gaan halen.
Toen ik laatst in de stad was, wou hij een nieuwe game gaan halen maar deze hadden ze niet meer op voorraad dus deze heeft hij uiteindelijk niet meer gehaald. Deze wil ik dus voor hem halen maar ik weet niet meer welke het was, stomstomstom, maar ik herken de cover van de game nog wel dus dat word maar eventjes een treinritje naar de stad volgend weekend

Ik heb voor mijn vriend tot nu toe een twee kleine dingen gehaald die ik geef als we met de familie zijn (kaarthoesjes voor Magic-kaarten en iets waarin goocheltrucs staan uitgelegd, omdat we altijd Penn & Teller Fool Us kijken samen). Als we samen kerst vieren krijgt hij een prullenbak voor in zijn kantoortje (want nu ligt er een losse vuilniszak, dus dat heeft hij ook echt nodig) en dan nog iets dat ik nog moet bepalen. Waarschijnlijk iets met Star Trek, Minecraft, een geeky t-shirt of een kerstachtige onderbroek. (Oh, nu ik er zo over nadenk, misschien ook nog een paar grappige sokken).

Verder heb ik ook nog wat cadeau’s gehaald voor ons huis (dekbedovertrek en iets voor de katten) die hij uit mag pakken, maar die dus net zozeer voor mij zijn als voor hem.

Super leuk topic, ik blijf hem even volgen!

Had ik maar een vriend die van gamen of sport hield… Zo lastig

Ik geef mijn vriend de nieuwe playstation 4. Beetje duur, maar we hebben een gezamenlijke rekening en anders koopt hij hem zelf. Eigenlijk maakt het dus helemaal niets uit, maar ik vind het leuk om te geven :slightly_smiling_face:

Waar houd jouw vriend dan van?

Hij heeft niet echt specifieke hobby´s. Hij sport niet, kijkt niet een speciaal programma en haat lezen. Dus eigenlijk weet ik het niet goed. Hij vind het lekker om te niksen, af en toe eens een serie te kijken of een dagje weg te gaan. Verder niet zoveel.

Een dagje-weg cadeau? Sauna, in een bijzondere auto rijden, driften, karten?

Inderdaad wat hierboven al gezegd word, een dagje-weg cadeau is ook heel leuk! Op vakantieveilingen / social deal / groupon zijn genoeg leuke uitjes te vinden! :slightly_smiling_face: