Wat geef jij uit aan een mobiel?

Als je een los toestel zou kopen, hoeveel zou je dan ongeveer uitgeven?

1. Minder dan 75
  2. 75-100
  3. 100-125
  4. 125-150
  5. 150-175
  6. 175-200
  7. 200-225
  8. Meer dan 225

Een poll maken deed het niet, dus dan maar zo, haha. Just curious!

8 :") Wel aan een losse telefoon, niet bijbetalen met een abbo.

1. 75-100

Hoe moet ik dit lezen?
Alsin per maand/per jaar of wanneer je een mobiel zelf koopt?

Als je een los toestel zou kopen (:

per jaar bedoel je?

ik zelf niks, maar mijn ouders betalen denk ongeveer 60 euro per jaar aan beltegoed, en mijn mobiel was 130-170 euro. dus in totaal tussen de 190 en 230 euro denk ik.

oja ik heb geen abonnement, en ik sms heel weinig vandaar.

Als ik een toestel los zou moeten kopen ga ik voor optie 1. (en dan waarschijnlijk zelfs zo’n oldschool nokia voor 30-40 euries)

Ik heb de vraag er nog even boven gezet.

100-125

meer dan 225

meer dan 225

1. 150-175
    Dat zou ik er wel over over hebben. M’n mobiel die ik nu heb kostte 120 euro in aanbieding (:

6/7/8

Ik heb mijn mobiel voor 350 gekocht volgens mij. Los dus.
Vervolgens een 5 euro abonnement erbij, omdat ik dan eventueel ooit nog internet erbij zou kunnen nemen (aangezien het wel een échte smartphone is).

Dus ja. 8. xd

1. M’n vorige mobieltjes waren allemaal rond de 100 euro, maar wilde al heel lang een iphone en dus toch maar een keer iets meer uitgegeven. Die heb ik nu al een hele tijd.

Ik 4 of 5

Ik ook zoiets. Zou zelf niet zo snel veel gaan betalen voor een telefoon.

1. Heel misschien 6.

Ik geef meestal wel echt heel veel uit aan een telefoon, abonnementen die ik heb zijn vaak totaal niet duur, maar de telefoon waarmee ik dat abonnement heb zijn vaak wel heel duur in het algemeen. Zo ga ik binnenkort de iphone 4 kopen met een goedkoop abonnement (ja er zijn ook echt goedkope bij iphones).

Heb een Galaxy SII, dus met nr. 8 ga ik het niet redden…