wat gebeurt hier?! Willen ze me weg???

[b]Ik had een super gezellige klas. Toevallig zijn alle meiden ervan super goede vriendinnen van me, dus we hebben het altijd kei leuk samen.

Mijn nu, in het nieuwe jaaar, is alles hetzelfde gebleven, behalve dat er drie nieuwe meiden in bij zijn gekomen. Ik kende ze nog niet, maar ik kende ook niemand uit mijn klas voordat ik hier kwam. Mijn klas kende deze meiden wel al, maar ik nog niet. Ze zijn erg close met z’n drieën, maaar ze kenden iedereen uit mijn klas heel goed, dus daar gaaan ze ook erg mee om. Met mij niet. Het valt bij de andere niet op, want ze doen er helemaal niks aan. Die nieuwe doen ook altijd kei bot tegen mij.
Nou heeeft 1 van ze een slaapfeest georganiseerd voor alle meiden uit de klas, alleeen ik ben niet gevraagd. Weer een ander geeft een feest voor iedereen uit de klas, ik ben niet gevraagd. Weer eeen ander geeft ook een feest voor alle meiden uit de klas, en weeeer ben ik niet uitgenodigd…

Het logeeerpartijtje is vrijdag al, iedereen praat erover.
Het gekke is, dat ik gewoon met ze er mee over praat om niet als enige stil te zijn. En meiden zeggen ook soms dingen tegen elkaar van ; ‘Ik heb zin in vrijdag, jij niet.’ maar dat zeggen ze dus ook van mij. ZOOOO RAAR!

IK WEET ECHT NIET WAT IK MOET DOEN!!![/b]

Spreek die meiden erover aan ! Lijkt moeilijk of eng, maar doe het gewoon !

Vraag of je ook mag komen. Omdat je het leuk zal vinden en je ze beter zal leren kennen :slightly_smiling_face: heel zelfverzekerd overkomen! Ze kunnen zowat geen nee zeggen.

Ik zou zeggen: ik ben nog geen eens uitgenodigd.
zo vaak dat omhoog proberen te halen. misschien zeggen je andere vriendinnen er dan wel wat van.

Inderdaad, gewoon zeggen dat ze jou niet hebben uitgenodigd.
Is misschien moeilijk, maar zo gek is het eigelijk niet. Gewoon iets zeggen van: Mij hebben ze helemaal niet uitgenodigd.
Want misschien weet de rest helemaal niet dat jij niet bent uitgenodigd, en praten ze er daarom zo over.

Maaaar ik weet niet, ik was erbij toen ze iedereeen uitnodigden. Ze zeiden gewoon een naam en vroegen of ze mee wouden doen. (over slaapfeestje.) Ik had stille hoop dat ze mij waren vergeten. :’(

ze willen je inderdaad niet denk ik…!
dus ik zou vragen waarom dan…? en gewoon vragen of je ook mag komen en vaak durven ze dan niet nee te zeggen. laat dan op dat feest zien dat jij best okee bent ofzo…?

laat het er in ieder geval niet bij zitten want daar bereik je alleen mee dat je geen vrienden hebt.

big bitsh. Dat is die meid. :ok_woman:

ja, maar dan is het hele slaapfeest niet leuk. want zij weet dat die trutten haar niet mogen, en die trutten gaan trutterig tegen d’r doen,.

No option, just deal with it.

but merken de ander écht niks dan of? Of durven ze gwn niks te doen?

STERKTE

Als ze vragen of jij geen zin hebt in vrijdag dan zeg je toch gewoon dat je niet bent uitgenodigd? Of heb je dat al gedaan? en als je dat al hebt gedaan hoe reageerde ze dan?

Als je steeds doet alsof je wel bent uitgenodigt, zullen ze het niet merken nee. Vertel de waarheid en laat niet over je heen lopen :slightly_smiling_face:

Dat vind ik echt gemeen van die meisjes! Je moet gewoon tegen de vriendinnen uit je klas zeggen dat jij als enige niet bent uitgenodigd. Waarschijnlijk zullen zij dat ook wel raar vinden, toch? En dan zullen ze daar vast wel iets van zegen tegen die andere meisjes. Of je kunt een vriendin die ook goed met die meisjes bevriend is vertellen dat je het gevoel hebt dat ze jou niet echt mogen en dat je je een beetje buitengesloten voelt en dan kun je vragen of ze daar iets van wil zeggen tegen die meisjes. Want jij bent wel vriendinnen met al die andere meisjes en die drie nieuwe meisjes moeten het niet voor jou verpesten.

Praat er met een goede vriendin over, zodat in ieder geval iemand het weet, en maak gewoon duidelijk dat je niet bent uitgenodigd.
Het zijn bitches, daar wil je niet eens bij horen.

-

Ik vind dit soort dingen zo verschrikkelijk gemeen.
Ik zou het er met die meiden waar jij vorig jaar zo goed mee op kon schieten over hebben.
Waarschijnlijk doen die meiden waar jij het goed mee kon vinden zo naar jou toe, dat ze er niks van zeggen enzo, omdat ze bang zijn dat ze niet meer bij die 3 andere meiden mogen horen.

omgomgomg. Ik erger me aan die trutten.

Gatver, wat een verrotte mensen lopen er rond op deze wereld, wat lullig voor je!

Als je durft zou ik er iets van zeggen, of vragen waarom jij niet bent uitgenodigd, als je dat liever niet wil kun je je ook afvragen of je dan wel wil gaan, als hun zo doen, lijkt me niet toch?

Sterkte.

En… Hoe is het gegaan?