Wat gaan we doen met oud en nieuw?

• feesten?
  • op die grote brug in Rotterdam doodvriezen?
  • met opa en oma knus, kopje koffie en een koekje?
  • té vroeg vuurwerk afsteken, en wegrennen voor de politie, alsof ik weer 13 ben
  • Mijn vuurwerk van vorig jaar afsteken, want vorig jaar was het te koud

náaah.
Ik wil UIT, ergens omgeving Rotterdam…

Wat gaan jullie doen? Of hebben jullie nog geeeen idee?

Hmm, geen idee.
Ik organiseer samen met een andere vriendin een feestje bij mij thuis…
Maar daar heb je niet veel aan. Maar dat zou je misschien ook kunnen doen?

ik ben in canada (:

ik ga me weer heerlijk misdragen op Rozenburg, bij m’n neeflief thuis, met vrienden en vriendinnen daar!

ik ben gezellig met mijn vriend en voor de rest weet ik het echt nog niet:P

ik ga waarschijnlijk eerst een hele tijd slapen aangezien ik de 31e net terug kom van een twee weken-durende reis naar Ghana, mijn ouders en beste vriendin wachten me als het goed is op schiphol op, en dan 's avonds natuurlijk wel kijken naar het vuurwerk enzo, maar ik ga geen echt feest vieren ofzo xD

Ik heb eigenlijk nog geen idee,
Ik denk dat ik eerst thuis zit tot 1u, vuurwerk afsteken.
En dan daarna richting de kroegen ga!

Bij ons komen allemaal vrienden van mn ouders thuis, en hun kinderen zijn allemaal vrienden van mij dus dat is heel gezellig. En dan tot 12 uur van die spelletjes als party&co doen, gewoon heel gezellig, dan vuurwerk afsteken en dan kijken of er ergens een leuk feestje is

I don’t know.

uhm met mijn ouders en al hun vrienden, en daar weer de kinderen van gewoon bij iemand thuis zitten tot 12uur. ik ga dan meestal met de mannen kaarten enzo haha. en dan om 1uur naar de soos bij ons. als mensen weten wat dat is (woon in een dorp/stadje) en das gewoon tot 5uur ofzo en dan slapen haha

met vriendinnnen naar een grote feesttent:)

Ik blijf tot 12 uur bij mijn mama en papa en daarna ga ik uit (:

ik wil ook uit in rotterdam!
maar dit jaar doen ze geen feest op de brug maar alleen vuurwerk…
dus aan de andere kant wil ik ook wel uit.
maar wáár.
in de sporthal bij mn school vieren ze het ook van half 1 tot 5 en misschien komen daar wel veel mensen die ik ken.
hmmmm.
dilemma’s.

Ik ga naar mijn familie in Frankrijk. (:

Ik heb een paar dagen er na examens, dus ik ga niet uitgaan denk ik. Waarschijnlijk eerst gezellig vieren met ouders, en daarna dan gezellig bij vrienden thuis het vieren of zo.

Ik ga eerst met mijn vriend en ouders naar mijn tante daar gourmetten.
Dan blijven ik en mijn vriend nog even daar en gaan dan naar zijn huis.

Dansennnnn!

Ik denk dat ik uit ga ‘_’

Ik ga eerst werken bij mn vriend in de vuurwerkwinkel, dan gaan we naar zijn huis en dan eten en vuurwerk afsteken (oftewel in zijn woorden, complete shows in de straat geven)

Tot half 1 ofzo gezellig doen bij pa en ma. Daarna hopelijk uit…