wat gaan jullie doen met de kerstdagen?

hej,

wat gaan jullie doen met de kerstdagen?
weten jullie nog of er iets en waar wat leuks valt te beleven in nederland ?

Ik ben dan gewoon bij familie, ik ga niet naar een feest ofzo dat doe ik wel met oud&nieuw:)

Kerstavond cadeautjes uitpakken, en vast Harry Potter kijken. Eerste kerstdag eten met opa en oma en daarna werken in een discotheek tot een uurtje of 8/9 's ochtends, dan goed proberen te slapen en tegen avondeten naar m’n vriend toe. Daar gaan we gourmetten en een spel doen met cadeautjes, daarna naar een discotheek waar Headhunterz draait yeah. En de dag daarna twee daagjes naar een hotel in Amsterdam haha.

Op Kerstavond ben ik alleen (mijn moeder en zusje zitten van 22 december tot en met 27 december in Londen).
Op Eerste Kerstdag ben ik bij mijn vriend, wat we precies gaan doen is mij nog een raadsel, maar ik wil wel nog cadeautjes kopen voor zijn ouders en zus, heb alleen nog geen idee wat :’)
De rest van die week ga ik nog wat dagjes uit met mijn vriend en maak ik het thuis zo gezellig mogelijk.

Ik zit dan in de VS :grinning: :grinning: :grinning:

Mijn moeder en haar vriend zijn dan in Berlijn. Dus ik ga gezellig bij m’n vriend gourmetten! Gaan we lootjes trekken enzo, wel leuk! :slightly_smiling_face:

Op kerstavond cadeautjes uitpakken enzo met mijn ouders en zusje.
1e kerstdag gourmetten waarschijnlijk,
en 2e kerstdag naar familie?

Maar we hebben eigenlijk nog geen plannen gemaakt, maar zo is het meestal elk jaar.

Gewoon gezellig doen met ouders+broertje.

ik ben met mijn vriendje bij mij thuis :slightly_smiling_face: en elk jaar doen we gewoon hetzelfde

uitgebreid kerstontbijt
naar de kerk :slightly_smiling_face:
taart eten en kerstpakketten uitpakken
gezellig uitgebreid eten met zn alle.
en s’avons gezellig spelletjes doen haha XD

en misschien 2e kerstdag gourmetten.

oja en natuurlijk sisi en Home Alone elk jaar opnieuw kijken, blijft leuk haha ;$

eerste kerstdag ga ik me lekker optutten en gaan we gourmetten, en daarna hebben we lekker surprise.
tweede kerstdag ben ik helaas bij mn schoonouders en geen idee wat we gaan doen. wss gekookte aardappels met gehaktballen eten en gezeik aanhoren.

Eerste kerstdag gaan we altijd met de hele familie eten, is altijd erg gezellig. Tweede kerstdag ga ik altijd naar mijn oma toe, of ze komt hier eten (:

Leren :frowning_face:

zo’n 22 uurtjes werken.

Mn moeder woont tijdens kerst zo’n beetje in de kerk. En ik dus ook. =.=

Eerste kerstdag hier kerst vieren met mijn familie,
Tweede kerstdag kerst vieren met mijn schoonfamilie.

En misschien moet ik op een van deze dagen werken, maar dat weet ik nog niet!

eerste kerstdag met familie, en 's avonds gewoon uit.
tweede kerstdag ben ik JAAAAARIG =D en 's avonds ook uit denk ik (:

Eerste kerstdag bij mn vader en zijn kant vd familie, gewoon eten & cadeautjes
Tweede kerstdag thuis met mn moeder en haar kant vd familie, ook eten & cadeautjes
& beide avonden uit

Eerste kerstdag met (bijna) heel me familie van me moeders kant, word lekker druk maar ook heel gezellig en 's avonds uit. Tweede kerstdag vier ik met mijn vriend en z’n familie en 's avond gaan we naar de bios met zijn ouders, broer en vriendin van zijn broer

Ik het er zin in!!

Niks. Wij vieren geen kerst.