wat 'gaan' jij en je vriend allemaal nog samen gaan doen ?

Hello.

Misschien een beetje onduidelijke topictitel, maar wat plannen jij en je vriend zo al nog om samen te doen in de toekomst ?

Bijv. samen op vakantie gaan enzo.

Mijn vriend en ik gaan volgende zomer eens slapen op de trampoline en naar de sterren kijken, en misschien samen in een huisje als we 1 jaar hebben. (:

EDIT : wauw de topictitel is nu heel krom haha :’)

Ja samen op vakantie gaan. En samenwonen.
En we moeten nog uit eten omdat we 5 jaar bij elkaar zijn :slightly_smiling_face:

Oja we gaan volgende week ook nog een dagje naar Amsterdam.

^ Ah superleuk (: hoelang zijn jullie al samen ? :slightly_smiling_face:

Wij gaan op snowboardvakantie.
We gingen ook een keer met de playmobil spelen, omdat we dat vroeger zo leuk vonden. Héél misschien vrijwilligerswerk doen met dieren.
En samen door Spanje trekken met de rugzak (:

Uhmm, nachtje bij elkaar slapen en shoppen haha (shoppen kwam hij mee trouwens ;d).

in februari een weekend naar Antwerpen omdat we 2 jaar samen zijn (: heb er echt zin in !

Dinsdag met hem met de trein naar Den Haag + Scheveningen :slightly_smiling_face: Hij weet alleen nog steeds niet waar we heen gaan haha.
En we hebben al vanaf het begin het plan om samen een paar daagjes naar Parijs te gaan na ons eindexamen.

Ehm, we gaan nog 's samen de Titanic kijken, en we willen later een keer kerst vieren in New York. Oh en hij gaat me gitaar leren spelen.

Naar Madrid gaan
Samen 6 maanden naar Italië verhuizen (heeft ie me beloofd)
Soep en cupcakes maken

Dat laatste is minder huge, ja :’)

Elkaar ontmoeten lijkt mij wel een goed plan :slightly_smiling_face:

^ hahahahah +1

De wereld zien.

Samen op vakantie van de zomer
Samen oud en nieuw vieren
Samenwonen
Een hond en een kat kopen (vis hebben we al :slightly_smiling_face:
Trouwen
Kindjes krijgen
Heel gelukkig blijven

En volgende week samen naar de efteling :’)

Samen op vakantie
Naar een concert (Black Sabbath)
Samen koken
Een LAN-weekend houden (haha)
Samenwonen
Reizen (heel veel reizen) en veel fotograferen
Een kat en een pinguïn kopen (dat laatste is zijn idee!)
Trouwen
Kinderen krijgen
Oud en gelukkig worden

Ach er zijn zó veel dingen wat ik met hem wil doen… Teveel om op te noemen!

Samen op vakantie
Uit eten
Schaatsen
Snowboarden
en vast nog veel meer hihi:)

Uh, nou we gaan samen oud en nieuw vieren. En we gaan samen naar Hard Bass. En naar nog veel meer festivals. En misschien samen op vakantie, maar ik denk dat ik met mijn vrienden ga dus dat is niet zeker. Verder nog niks gepland. Zijn net terug van een weekendje Amsterdam en zijn afgelopen jaar al naar de Efteling en Walibi geweest. Misschien dat we naar Centerparcs gaan nog.

De toekomst is een ruim begrip, maar onze plannen in 2012:

• Met vrienden een weekendje naar centerparcs;
  • Een stedentrip naar Madrid, Barcelona of Londen;
  • Samenwonen;
  • Vaak samen lekker koken (wat goed aansluit bij het vorige puntje);
  • (Wat minder) Uit eten;
  • Naar een paar feestjes;

En wie weet wat de toekomst verder brengt, maar kindjes willen we in ieder geval heel graag… :slightly_smiling_face:

Ook al is het pas net officieel, we hebben toch een paar puntjes die we zeker samen willen doen:

• Bij elkaar blijven slapen
  • Feestdag bij elkaar vieren
  • Naar het strand van de zomer

En verder zien we het wel, =)

Niks, wij zijn beide heel erg van het in het nu leven. Onze plannen gaat nooit verder dan 6 dagen vooruit, tenzij onze ouders iets van ons willen.

Verder zijn er natuurlijk heel veel dingen die we wíllen doen, maar dat staat niet vast ofzo.

EDIT: Nee, 1 ding staat vast: als we 1 jaar samen zijn (4 mei) gaan we naar de dierentuin, hahahha. :’’’)

Hahahahha. Dat deden een paar jongens van de basisschool altijd, snapte nooit dat dat mocht van hun ouders. x]