Wat ga jij doen na je eindexamens?

Hoi!
Wat zijn jouw plannen na je eindexamens?
Zelf ga ik denk ik werken en veel leuke dingen met vrienden doen :sunglasses:

Ik ging aan het werk

SLAPEN.

Nee grapje, ik ga in augustus op vakantie naar Italië en de laatste week van de vakantie kamperen met vrienden in Texel en voor de rest gewoon lekker van het warme weer genieten (hopelijk, want ja in Nederland weet je het maar nooit), sporten en heel veel afspreken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Veel werken, sporten en genieten van het zonnetje. En dan nog een keertje op vakantie met mijn ouders en nog op vakantie met vriendinnen.

Werken, want “het is niet goed voor een jonge griet als jij om 3 maanden thuis te zitten niksen” aldus m’n ouders hahaha :cold_sweat:
Maar ga alleen in de examenvakantie werken, de zomervakantie heb ik al volgepland met kamp, vakantie met vriendinnen en verhuizen naar m’n studentenstad

Werken en helemaal geen ene flikker uitvoeren, net als de afgelopen 5 jaar

morgen weekje op vakantie, veel werken en daarna nog twee weken op vakantie met m’n ouders :upside_down_face:

Op vakantie naar Zweden, veel werken, UITRUSTEN, en leuke dingen doen :grinning: en elk zonnestraaltje benutten door in bikini in de tuin te gaan liggen om alvast bruin te bakken ghehe

Werken, op vakantie gaan met vriendinnen en met vriend een weekendje weg en naar festivals.

Ik ga werken en op vakantie naar de VS <3

werken werken werken en werken. :’)

3 weken op vakantie naar Noorwegen en verder helemaal niks. Serie marathon every day :bowing_man:

Op zoek naar een kamer, werken en genieten van het niet hebben van verplichtingen.