Wat ga jij doen met oud&nieuw?

Hee meiden?
wat gaan jullie doen met oud&nieuw?

ik ga gezellig met een hele groep mensen, vrienden van mij en van mijn ouders enzo, naar een soorrt groot huis en daar gaan we dan oud&nieuw vieren en daar blijven we dan ook twee nachten slapen (A)
is altijd heel gezellig dus heb er heel erg zin in!

alvast een gelukkig 2011 iedereen!

xxx

Ik vier het gewoon met mijn ouders en broertje. We drinken altijd (kinder)champagne met toastjes en kruidenboter enzo. En we mogen natuurlijk opblijven tot 2 uur oid en dan gaan we vuurwerk kijken. Afsteken doen wij bijna nooit, met uitzondering van sterretjes.
Happy New Year!

Eerst gezellig bij mijn ouders en beetje vuurwerk afsteken.
En na 12u ga ik stappen!

eerst met mijn ouders aftellen enzo, daarna komen vriendinnen, even buiten met mensen praten en vuurwerk afsteken en dan film marathon!

met vriendinnen gourmetten bij 1 meisje thuis,
hele avond gezellig drinken en snoepen enzo,
en vanaf 1 uur is feest in het dorp

Een daal van onze famillie komt naar ons toe om het te vieren.

geen idee :stuck_out_tongue:

is dit serieus?

ik weet niet echt

aftellen met mn moeder, hapjes en drankjes en dan gaan we naar de 6e verdieping van de flat en vuurwerk kijken met de medebewoners (:

misschien nog naar iemand toe en dan om 3 uur mn bed in.
die ochtend ga ik naar mn vader.

happy new year!!

wat zou hier niet serieus aan zijn???

Waarom zou het dat niet zijn?

Ik ga met vriendinnen 's middags weg. misschien nog wat vuurwerk afsteken. en 's avonds met mijn vader en mijn stiefmoeder gewoon gezellig voor de tv en daarna naar buiten tv kijken. en 's nachts met vriendinnen naar de tent bij ons in het dorp (: !

Het klinkt een beetje sarcastisch.
dan drinken we kinderchampagne en eten we toastjes met kruidenboter.
en we hebben uiteraard alleen sterretjes.

misschien als je 8 bent, maar 15?

^ als je 15 bent mag je ook nog niks sterkers dan kinderchampagne :stuck_out_tongue:
Wij hebben ook altijd toastjes met kruidenboter, en wij hebben ook hooguit alleen maar sterretjes. Ben tot nu toe nooit echt wezen stappen met oud&nieuw doordat ik er weinig aan vind in de kou (3 kwartier fietsen, haha) en dat het veelste druk is (allemaal kindjes van 14 ineens :|), en dan ga ik ook rond een uur of 3 slapen als ik dan moe ben.
En ik ben 18.
Ik ga nu dit jaar - als het weer het toelaat - misschien wel nog even de kroeg in met m’n gayfriend (:

Weet ik nog niet. Ik hoop dat ik nog iets vind om heen te gaan, ik heb geen zin om thuis te blijven met ouders, broertje en een of andere vage neef.

Omg ja want iedereen van boven de acht moet lallend in een kroeg zitten, zijn maaginhoud over zijn bed kotsen en brandwonden oplopen met vuurwerk! Helemaal mee eens!

Ik ga trouwens ook gewoon met mijn ouders kinderchampagne drinken op de bank hoor. Vind ik veel leuker dan lekker mijn hersens verkloten met alcohol. ;’)

Eerst bij een vriendin tot 12 uur/half 1, en dan met 3 vriendinnen en een vriend met de taxi naar een feest van een vriend!

Uuuh, eerst gewoon thuis, en daarna denk ik naar new years party ofzo, maar dat weet ik nog niet zeker.

ze is nog geen 16 dus mag geen echte champagne.
niet iedereen houd van vuurwerk (net als ik, en heel veel andere mensen) dus dan is er een alternatief: sterretjes.
ook al is ze 30, wat boeit het of iemand wel of niet alcohol drinkt, wel of niet vuurwerk heeft, wel of niet toastjes eet…