Wat Ga Je Vandaag Doen?

Sporten, en m’n tentamens leren.

Ik ben vanochtend gaan fitnessen/zwemmen, was lekker :slightly_smiling_face: Verder heb ik… eh, de hond uitgelaten en brownies gebakken. <345

Ik ga vandaag niet veel meer doen, praatjesmakers kijken en verder geen idee! Ben vandaag naar een reuze snuffelmarkt geweest in het Gelredome en heb een gave barokstoel, schoenen, spiegel en sieraden gekocht!!

Vandaag niks

Ik ga vandaag naar naar een vriendin fietsen, gaan we naar het strand, even lekker uitwaaien enzo! :slightly_smiling_face:
Vanavond ga ik naar een kroeg in het dorp, komt een band enzo (H)!

Mijn vader is vandaag jarig dus eerst hier zitten bij de family en daarna ga ik uit :wink:

Paasonbijt me familie, en 's avonds waarschijnlijk naar de kermis.

Pasen vieren bij mijn ‘supergezellige’ familie in nijmegen ! :’) NOT

Net paasontbijt gehad, verder gaan straks lekker naar buiten om van het zonnetje te genieten=)

nouu net mn paasontbijtje gehad :stuck_out_tongue: vanmiddag ga ik waarschijnlijk wat met mn vriend doen :grinning: en vanavond gaan we gourmetten (voor het eerst dat we pasen vieren) en morge ga ik naar mn oma :slightly_smiling_face: en krijg ik weer een lekker ontbijtje :stuck_out_tongue:

Mijn oma komt vandaag Pasen bij mij vieren.
Voor de rest niet echt iets…

iik gaa vandaag bbq-& … samen met de familie … alleen is het nii echt warm buiten :stuck_out_tongue:

-Stad
-Bios
-Uit eten
-Thuis, computeren :wink:

Shoppen! Ik wil die gouden bikini van de Hunkemöller passen! =D

Lereeen:(! & zonnebaden op de trampoline:D!

Voetballen:)

kep vandaag een half jaar met mijn vriendje dus ik ga lekker naar de bios toe :grinning:

uhh this nu 13.33 net tot half 11 geslapen (had gister schoolfeest :wink:) k gaa bij mensen langs bij wie k wil opassen. daarnaa Engels leren voor morgen, naar de kapper toe en dan hockeyen. daarnaa oppassen :wink:

up! ik ben wel benieuwd :slightly_smiling_face:

stage lopen ._.