wat ga je vandaag doen?

Nu ga ik niks meer doen, maar ik ben vandaag naar het dorp geweest en wat dingen gekocht, ik heb zo’n fake Chanel-shirt gemaakt en mijn bureau + boekenschap opgeruimd.

Nu ga ik inderdaad niks meer doen, heb vandaag boodschappen gedaan met m’n vader, beetje kleren spotten in leuke winkels (ben binnenkort jarig en heb een shopuitje met mn moeder gevraagd, gheghe :grinning_face_with_smiling_eyes:) en The Ugly Truth gekeken.

werkenwerkenwerken tot 5 (al gedaan dus) en nu zo lekker de stad in (:

niets meer denkt ik

slapen slapen slapen

-

het is pasen. dus ik mag niet weg. dus ik ga lekker de hele dag in mijn bedje liggen. ik ga wel liefdes films kijken ofzo, heb ik wel nodig! ;p

Ik ga nu thee drinken, dan naar mijn oma in het ziekenhuis en daarna lekker gourmetten en een filmpje kijken.

Ik ga huiswerk maken :yawning_face:

Vanavond naar de familie van mijn vriend en ik heb ze allemaal nog nooit gezien (behalve zijn eigen gezin dan). En ik vind het eng. :expressionless:

Ik was van plan scheikunde te leren, maar het is er niet echt van gekomen. Verder ga ik niks meer doen vandaag (dus dat is eigenlijk doorgaan met wat ik nu al doe -gnif- )

Ik ook. Ook examenweek? Ben nu dan dus scheikunde aan het leren en ga dat de rest vd dag nog wel doen denk ik. + Slapen want ben ook nog ziek. :frowning_face:

Zo maar s een keer m’n bed uit komen (ik ben echt te lui bezig).
Vanavond m’n vriend ophalen van t station die de rest van t weekend hier is :relieved:

makeup van mn gezicht halen (kon het gister echt neit meer opbrengen om 1u s nachts)
douche, opmaken, aankleden, haar doen.
feeestje bouwen bij mn beste vriendje :grinning:

Wassen, aankleden, kamer verder opruimen en dweilen, tekenen, misschien de stad in, kleren uitwassen, een ijsblok op mn neus doen :'3

Lekker helemaal niks :3
Nouja, pizza eten met mijn team vanavond, yay :slightly_smiling_face:

Nu leren
Straks eten
En dan weer leren :slightly_smiling_face:

Ik ga vanavond lekker uiteten met mijn vriend omdat we vandaag precies een jaar verkering hebben =)

Nu alleen nog Frans leren, en LBS maken.
Dan douchen, 22:30 Superdik - Superdun kijken, en dan maar eens slapen.