wat ga je vandaag doen?

Is er vandaag ietrs leuks te beleven? Altijd maar stadten is ook niet goed voor mn portomonnee…
ik zat te denken aan een rommelmarkt… kan je soms best coole dingen voor je kamer halen voor een paar duppies… maar in mijn omgeving (DB) is er nu geen…

dus ik dacht, misschien hebben jullie veel leukere ideen voor deze zaterdagmiddag!

(p.s. ik ga samen met mn vriend op stap, dus moet niet al te girly zijn :wink: )

Hmm ik ga mn kamer opruimen, katten natekenen, aan mn AMV werken, dingen voor school doen :'3

Heb je ook geen tweedehands zaken in de buurt?

Ik ga niks leuks doen.

Ik had appelflappen gemaakt, en nu ga ik internetten en Smallville kijken.

Ik ga straks even naar de stad, en daarna van half 7 tot 1 ('s nachts) oppassen.
Een heel intensieve dag dus xD

vandaag is echt een saaie dag :l Niemand kon afspreken ofzo… Ik ga denk ik straks naar de kapper. Ofja als ik zin heb. En vanavond ga ik met een paar vrienden en film kijken waarschijnlijk.

ik ga met een vriendin naar de stad, tja weer geld uitgeven (maar ik moet nog een nieuwe ketting) en dan gaan we pizza’s zelf maken en ben en jerry’s ijs eten met jank films (omdat ik net gedumpt ben)
misschien idee om te doen samen koken!

met 2 vriendinnen naar de stad, daarna met een paar mensen indrinken en 's avonds naar een feest!

heb je ook geen kringloopwinkels in de buurt? of tweedehands zaakjes? ik ga zo eventjes bio leren en dan even eten en dan vanaaf bilsbar.

naar de albert cuijp(?) markt, dan naar de stad, dan naar de film. en dan 's avonds oppassen

sterkte meis!

straks met een vriendinnetje naar de oosterhof, daarna eten bij mn vriend en daarna verjaardag:) en inpakken voor parijs(L)

Vanavond naar Loos in Tilburg. :grinning:

En tot die tijd ga ik ehm… niks speciaals doen!

Ik ga me nu aankleden en opmaken, daarna ga ik leren, pc’en, handbalwedstrijd van zusje kijken, 's avonds naar mijn oma en der ook blijven slapen, dus niks bijzonders.
Heb ook geen idee wat je met je vriend kan gaan doen.

Niks.

ik ga straks me kamer opruimen,
en dan naar de mac en blijven 4 vriendinnen slapen! (:

Ik ben al wezen sporten vanochtend (zumba), ik denk dat ik zo ma me bed weer induik. En misschien nog even me kamer opruimen, en als het goed is vanavond naar de kroeg!

Ga met je vriend een appeltaart bakken ofzo, en een filmpje kijken. Zulke dingen deed ik.

Eerst huiswerken dan uit;d

Straks komt een vriendin logeren die ik via girlscene ken
dan gaan we allerlei gekke outfits aandoen
en fotoshoots houden!
Wordt echt heel leuk, dan gaan we ze ook bewerken.

En vanavond a walk to remember kijken!

heeeeeel weinig.

De hele tijd naar Şanışer luisteren…