Wat eten jullie in de ochtend?

Ik eet altijd 2 boterhammen met hagelslag en drink 2 kopjes thee. Op zondag altijd croissantjes met sinaasappelsap.

Ik eet meestal alleen een schaaltje vanille yoghurt.

Ik vind havermout en yoghurt met muesli (evt beide met fruit) hele normale ontbijtjes voor door de week hoor… Maar je zou ook crackers of smoothies met havermout kunnen proberen. En anders misschien je boterhammen roosteren, misschien vindt je dat lekkerder en kan je wel gewoon brood eten? Of tosti ervan maken oid. Afbakbroodjes verschillen namelijk niet zo veel van gewoon brood dan, haha.

Ik gooi mijn broodjes altijd even in de broodrooster/tostiapparaat dan krijg ik ze veel beter weg. Lekker wat nutella erop, heerlijk.

Ik hou ook niet zo van boterhammen s’ochtends. Vroeger nam ik altijd cruesli, tegenwoordig knackebrod met kaas :slightly_smiling_face: M’n zusje is helemaal apart, die eet s’ochtends pita broodjes met kruidenboter die ze in de broodrooster doet :stuck_out_tongue: En anders eet ze pasta of pannenkoeken.

Ik dwing mijzelf vaak om te eten, want ik weet als ik niet ontbijt ik de rest van de dag niet kan stoppen met eten.

Ik eet meestal een broodje met hagelslag/chocopasta/vlokken, havermout of (griekse) yoghurt met muesli.

Dat probleem heb ik gelukkig dus nooit, hou zó van ontbijten haha.

Ik maak altijd de gekste dingen :’)
Maar op een normale dag is het meestal Griekse yoghurt met fruit en havermout, of muesli met melk.

Ik maak eigenlijk altijd een havermoutpapje of ik eet yoghurt met muesli. Soms als ik er zin en tijd voor heb, maak ik een mug cake van havermout, banaan en ei.

Crackers of geroosterd brood.

Vaak eet ik iets van fruit en daarbij drink ik een kopje thee. Meer kan ik niet wegkrijgen 's morgens.