Wat eten jullie in de ochtend?

Ik hou echt niet van tarwebrood in de ochtend. Ik eet meestal: broodjes uit de oven, broodje ei, beschuit of yoghurt.
Alleen mijn moeder vind dat ik weer ‘normaal’ moet eten. Alleen ik kan gewoon geen brood door mijn keel krijgen in de ochtend…

Ik vraag me af: Wat eten jullie meestal in de ochtend?
En ben ik de enige met dit probleem? :flushed:

Heeey!

Nee je bent niet de enige hoor haha! Ik eet altijd 2 knackbrod met steeds verschillende soorten beleg. En soms yoghurt of een croissantje.

Boterham met pindakaas en een kop koffie. En nee ik heb ook niet bepaald trek of honger, maar ik forceer t gewoon.

ook goed.

Lekker gemakkelijk, magere yoghurt met chocolade ( :flushed: ) muesli

Nouja dat is ook allemaal wel normaal eten?

Ik denk dat haar moeder ermee bedoelt dat het wel een luxer ontbijt is dan een gewoon school/werk ontbijt. Als ik dit elke dag zou eten zouden mijn ouders hier ook wat van zeggen.
Zelf eet ik altijd een boterham met hagelslag en een kop thee. Een ander ontbijt vind ik ook niet echt smaken vroeg in de ochtend, dus ik herken je probleem ook wel een beetje.

Brood met gewoon kaas en een kop thee, of ik rooster mijn broodjes even. Net waar ik zin in heb.

Een sneetje brood met jam, twee sneetjes brood met kaas. Een kop thee, en af en toe nog een bakje yoghurt met fruit. Het duurt altijd zo lang voordat ik weer kan gaan eten, dus ik moet een goede start hebben.

Ik eet yoghurt met daarin muesli en soms superfruits zoals besjes of zaden, met daarbij soms nog een stuk fruit of een crackers met beleg zoals notenpasta of jam. Maar meestal is het gewoon yoghurt met muesli.

Havermout uit de microgolf met soya yoghurt. En als er frambozen zijn natuurlijk met frambozen haha maar dat is wat duur

1 boterham met pindakaas of smeerkaas en koffie. Nu het vakantie is, eet ik wat meer afbakbroodjes en beschuit met ei. Maar, als je geen brood weg kunt krijgen, kun je ook kwark met muesli doen.

Ik eet gewoon 1 boterham met leverpastei en 1 boterham met chocoladepasta, glijdt lekker weg ipv kaas.

Crackers met smeerkaas, kipfilet en hüttenkäse. Maar ik hoef nooit vroeg op te staan, anders zou ik denk ik heel wat anders eten (als ik al zou eten).

brinta met een schepje suiker

Meestal eet ik wat havermoutpap met vruchten zoals frambozen of bosbessen erin.

Ik neem altijd een cracker met hagelslag of worst. Tis niet zoveel, maar ik krijg gewoon niet zoveel binnen 's ochtends + ik heb eigenlijk bijna altijd zoveel haast dat ik amper tijd heb om te ontbijten

Zelf eet ik elke doordeweekse dag een bakje chocolade cruesli met Griekse yoghurt. Mijn vriend krijg s ochtends niks door zijn keel behalve zijn ontbijtsmoothie (fruit, melk en havermout).

Brood met speculoospasta.

3 stukken/ bakje fruit kan ook :slightly_smiling_face: