Wat eten in de lunchpauze?

Ik heb even genoeg van dat geplette brood in de pauze dat al de halve dag in mn tas heeft gezeten, maar ik weet dus niet wat ik anders mee kan nemen voor in de pauze!
Haha en ik heb niets aan de tip, stop je brood in een broodtrommel… Want ik heb gewoon geen trek meer in brood:P

Zijn er mensen die ook geen brood eten in de pauze? Wat nemen jullie dan mee?
Of heeft iemand nog tips of ideeën wat ik in plaats van brood kan eten in de lunchpauze?

als je het in folie doet dan smaakt het lekkerder vind ik.
verder geen tips, up!

Je kan wraps beleggen met gerookte zalm, vleeswaren, sla oid.
Of je kan een banaan meenemen, ander fruit in een bakje.

appeltje ? :3

je kan een koude pannenkoek meenemen

of een broodje kopen?
ik weet t ook niet.
zit met zelfde probleem.

Ik koop een broodje in de kantine
Of je koopt bij de supermarkt/bakker frikandellenbroodjes/worstenbroodjes/eierkoeken/krentenbollen/saucijzenbroodjes etc…
-Salade (huzaren/rund/eier salade)
-Fruit
-Groenten: worteltjes, komkommer, snoeptomaatjes etc…
-Je bakt thuis in de avond pisoletjes of andere hartige broodjes en belegt ze in de ochtend

je kunt ook zo’n bakjes yoghurt met muesli kopen bij de c1000 ofzo?

aaah
lekker nu heb k honger

je kunt crackers meenemen en filet americain
xD

Of crackers met beleg :stuck_out_tongue:
Noodles kan ook als je heet water mag van de leraren.
Een japanse bentobox met rijst en sushi enzo

Ik heb ook nog nooit brood meegenomen, doe ik nooit onderweg. Dat lus ik echt niet. Meestal neem ik fruit of een broodje gezond uit de kantine. Maarja, er zijn ook dagen dat ik een zak chips als lunch neem, maar dat raad ik je dus niet aan xd
Kun je niet iets in de kantine kopen?

Ik doe pitabroodjes + komkommer in stukjes + tomaat in stukjes + stukjes gebakken kip in zout en peper + beetje saus
:grinning:

Of bolletjes met kip knakworst van de albert heijn.

Of aramérolletjes uit de natuuvoedings/biologische winkel (geen idee of ze ergens anders ook verkrijgbaar zijn). Ik noem ze altijd zeewierbroodjes, want er zit zeewier in.

Broodtrommels bestaan niet voor niets. Nee ik snap dat dat niet heel chill is maar goed als je lekker brood wilt heb je dat er vast wel voor over.

koop wat in je kantine een soepje ofso? en neem fruit of iets mee

Koekje of fruit (:

Ja… soms neem ik zelf crackers mee en die smeer ik dan tijdens de pauze… maar ik wil ook wel eens fruitmix, noodlesoup, yoghurt, slaatje of een salade meenemen naar school/stage/werk.

appeltjuh, koekjuh, banaantjuh (maar dat word geheid ook geplet…), komkommertjuhh ik weet het niet ik eet nooit iets in de lunch pauze, dit zijn allemaal dingen die ik mensen zie meenemen XD hahahaha ik vergeet het altijd, hahaha

een bakje yoghurt, cup a soup, een bakje fruitsalade, een broodje kopen of zelf maken (harde broodjes vind ik altijd lekker :slightly_smiling_face: ). Ik heb wel vaker een koude tosti mee naar school genomen → dus dat je hem smorgens al maakt en dan op school opeet. Maar dat vinden de meesten niet zo lekker :p. Je kunt ook een omelet bakken en dat op je brood doen. Ik hou ook niet zo van brood. Maar een boterham met (koude) omelet vind ik heeerlijk.

Ik eet niets op school (en tegenwoordig de universiteit). Zo gauw voedsel een tijdje in mijn tas heeft gezeten is de eetlust me alweer vergaan.

Edit (voordat mensen denken dat ik een eetstoornis heb ofzo): ik ontbijt gewoon extra goed en eet een paar boterhammen als ik weer thuis ben.

Ik eet meestal niets op school als ik vroeg uitben en dan maak ik thuis een tosti om half twee ofso. als je op school hele erge honger hebt eet je dan een appel ofsoiets