Vroeger is er het een en ander gebeurd… Daar heb ik nu problemen mee. Ik wil het gewoon even kwijt… Want erover praten helpt bij mij…
Vroeger toen ik heel klein was toen werd ik niet normaal behandeld… Mijn ouders sloegen me vaak. En ik had heel vaak ruzie. Toen besefte ik nog niet zo erg dat me broers en me zusje anders behandeld werden als mij. Dat heeft allemaal heel lang geduurd. Ook mocht ik niet meer met mijn vriendinnen omgaan. Maar ik kon niet zonder ze, dus deed ik het toch. Toen ik een jaar of 10 was heeft me oudste geadopteerde broer me aangerand. Hij kuste me vagina. Dat vond ik niet fijn, maar ik besefte toen nog niet echt dat het verkeerd was… Na een paar weken dat iedere avond te doen bij mij stopte het weer. Omdat ik niet met hem wilde tongen. Ik had er toen nog niet zoveel last van. De paar jaren daarna had ik er ook niet veel last van. Ik dacht er niet aan. Nu ik 14 ben begon ik er weer aan te denken. Ik blijf dit jaar zitten op school. Me ouders heel boos natuurlijk. Het mishandelen begon weer opnieuw. De school had besloten dat ik hulp moest gaan zoeken. Ik had een gesprek gehad met de vertrouwenspersoon. Maar dat was meer over me zelfmoordneigingen van toen die tijd omdat het niet goed ging op school. Ik had niets verteld over me ouders en me broer. In de laatste schoolweek ging het echt neit goed. Me mentor had nog een gesprek voor me geregeld met me counselor. Die had ik gehad maar het ging niet goed dat gesprek… Maar hij kon verder ook niets doen. Me zelfmoordneigingen waren eindelijk over, maar nu zijn ze weer terug. En ik vind het vreselijk. Ik ben bang dat ik de vakantie niet uithoud.
Help??
-----------------------------------------------------------------------------
Er waren een aantal meiden die wilde weten hoe het verder is gegaan met mij. Ik ben hier nu al een tijdje niet meer geweest door zoveel stress en alles… Ik heb uiteindelijk geen jeugdzorg gebeld of watdanook. Toen ik het wilde was het al te laat want dan ging ik 2 dagen later op vakantie, en daarna moest ik meteen weer naar school. Op school zijn 2 vriendinnen van me met mij naar de zorgcoördinator gegaan. Zij kan me doorverwijzen naar bureau jeugdzorg. Ondertussen gaaat het nog steeds iedere dag slechter met me. Ik doe nu ook aan zelfbeschadigen. :S En ik neem regelmatig overdosissen paracetamol. Maar om mij door te kunnen verwijzen naar bureau jeugdzorg is er toestemming van me ouders nodig. Dus ze gaan ergens deze week met me ouders praten. Als me ouders geen toestemming geven dan kan ik nog wel hulp krijgen, maar dan moet het via het riach of hoe je dat ook schrijft of via de bascule ofzo. Nja dat zij die vrouw. Maar dat is dan een veel langere weg, en ze wilt dat ik gewoon zo snel mogelijk hulp krijg. En ja, dat was het ofzo