wat eet jij op een dag?:-)

wat eten jullie zoal op een gewone dag om gezond te blijven? ik eet niet veel en als ik eet dan is het zo ongezond… kunnen jullie wat tips geven? xx :slightly_smiling_face: :sunglasses:

Er is 'n algemeen topic hierover.

's ochtends pizza
's middags pizza
's avonds pizza
en als tussendoortjes eet ik crackers met kipfilet of kruidenboter
en als drinken thee of sinas die ze in disney hebben

gatver sum ik kots
ik heb al kots in mn keel zitten

Ik voel me er belachelijk mee. Maar hee, het is December!

Jaja,
perfect
geweldig
fantastisch
awesome
toppie
great

maar tegen mijn principes :"). Waar zijn de ijsblokjes, haha. Het is nu 'n mannetje.

ik eet de hele dag shoarma vlees en kapsalon en in de ochtend eet ik gebraden pizza en als tussendoortje bevroren pizza met tonijn en salami erop

:"). Dat wordt 'm!

Maar maar maar… anderen niet :cry:

HAHA. Ik moet hier echt in m’n eentje lachen.

Ja, naar mijn idee was het ook wel duidelijk :"). Het zijn gewoon 3 blokjes wat perfect matched bij mijn naam.

Helaas is het voor anderen niet zo duidelijk :cry:

:sunglasses: Ik eet ook ongezond, because I’m a bad girl

Heb ik al gedaan.

Trage modjes hoor :sob::muscle:

sluuurrrrrrrp

http://www.dancyfood.nl/wp-content/uploads/2013/07/burgervet.jpg

HAHAHAHAHAHA ik weet het ook niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik eet nooit meer hamburgers. :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

melk

GADVERDAMME :"D

Het viel me eerst niet eens op dat hij ook armpjes had, omdat ik er zo aan gewend was er een poppetje in te zien.

Ahh gadver die hamburgerslak wat is dat in godsnaam

Ik kwam dat tegen op een blog van iemand die had een heel artikel geschreven waaruit Mc Donalds vlees en Burgerking vlees bestaat.

Nou ehm dat wil je niet weten.
Er zit gewoon ammoniak in, en het begin van je vlees ( ja vlees…) ziet eruit als een softijs aardbei.

http://www.dancyfood.nl/wp-content/uploads/2013/07/pink-slime.jpg

Dus ik weet niet of ik een hamburgertje van de mac en burgerking nog zo lekker vind…

En die foto van die Hamburgerslak HAHAHA, dat is dus puur burgervet ofzo. :’)

Stel je maar eens voor je bestelt ergens een hamburger, je neemt een hele grote hap en dan komt er zo een hamburgerslak uit. bah