Wat eet jij als je 's ochtends moet sporten?

Wat eet jij als je 's ochtends moet sporten voor ontbijt??

Niets, ik ga eerst sporten en eet daarna. Ik drink alleen een beetje water, anders krijg ik zijsteken :slightly_smiling_face:

Gewoon het zelfde als de andere dagen
broodje pindakaas/pasta/kaas/worst/speculoos

Ligt er een beetje aan wat je gaat doen. Wanneer ik bijv. eerst een uurtje ga fitnessen dan eet ik niet zo heel veel, een cracker & een appel ofzo. Maar voor echt een wedstrijd zou ik normaal eten, dan at ik altijd cruesli & yoghurt, een broodje en voor de wedstrijd nog een banaan.

Ik dwong mezelf ook altijd om voor een wedstrijd wat te eten, ook al moest ik om 8.30 al spelen ofzo. Anders viel ik om.

Hihi,
ik denk dat ik me ook maar wat op moet dwingen, want ik ga drie uur turnen, dus dat doe je ook niet op niks

dat is een goede vraag, ik train zaterdagochtend ook altijd 2 uurtjes vrij intensief
en als ik dan mijn gebruikelijke broodje pindakaas eet, red ik het echt niet
dus ik probeer 's ochtend dan altijd zo veel mogelijk te eten haha
anders komt het niet goed!!

Wauw, als je drie uur gaat turnen zou ik idd maar even goed ontbijten ;p

2 boterhammetjes of 3 a 4 crackers?

Dit is geen reële situatie voor mij :'D

cracker met komkommer & thee

Yoghurt met veel suiker en een banaan erin…
Een kop thee, klein stukje kaas en jus d’orange.
Als ik brood eet ofzo kan ik echt niet meer fatsoenlijk dansen! teamgenootjes eten meestal cruesli/cornflakes met kwark ipv melk/yoghurt.

Helemaal niks. Ik weet dat het heel slecht is, maar ik kan 's ochtends echt niks eten.

nou ik doe ochtendtraining dus om 5uur op en van kwart voor 6 tot 7 trainen en dan eet ik niks, ik krijg het gewoon niet mn strot af
maar als je om 10uur ofzo gaat gewoon een stukje ontbijtkoek of een stuk fruit misschien?

2 boterhammen of crackers en een appel en/of bakje cornflakes… ik kan echt niet zonder ontbijt en zeker niet als ik ga sporten.

Een cracker, en dan ontbijt ik erna.

Ik ontbijt gewoon normaal, meestal met 2 boterhammen. Anders hou ik het echt niet een paar uur vol.

Gewoon hetzelfde als normaal, 2 boterhammen.

Iets van fruit.
Vanmorgen een appel.