Wat een trieste actie

Ze heeft nu de foto’s niet meer zichtbaar gestelt en kan verder ook niks doen op haar profiel…

wat triest zeg van dat wijf

ik heb geen facebook, maar wel hyves. heb je een linkje van haar hyves anders? dan kan ik op ‘‘dit is niet oke’’ klikken

Ik wil haar wel rapporteren, maar dan moet ik jouw naam blijkbaar ook weten…

Zou ik mogen vragen hoe je heet?
Want als je het wilt rapporteren of fb,dan moet je de naam van de persoon op het foto typen.

HAHAHAHA KRIJG NOU TOCH …
HEEFT ZE HAAR HYVES OP NIET ZICHTBAAR INGESTELD!
Ik zweer het je dat heeft ze net gedaan :stuck_out_tongue:

http://funkiefreshh.hyves.nl/

Dat soort mensen zijn echt zielig. Waarschijnlijk hebben ze zelf zo’n verneukte rotkop dat ze dit doen.

Anyhow, misschien heeft google je geïndexeerd? Ik denk dat je dat moet nachecken voor het geval dát. Ik zou me in ieder geval niet inhouden op dit soort types, gewoon haar ermee confronteren en vooral niet netjes blijven. En haar rapporteren bij hyves.

Bekijk het van de zonnige kant: Je wordt knap gevonden :grin:

Even mijn naam weggehaald. :angel:

zit er op facebook niet zo´n niet oke knop net zoals op hyves met dat je ergens op kan klikken? zoals nepprofiel bijvoorbeeld?

ik heb er verder geen verstand van, zit niet op facebook.

Zie het ook van de andere kant; blijkbaar ben je knap, ik neem aan dat iemand niet zichzelf voor zou doen als een lelijk persoon…

Maar idd, rapporteren…

ik had wel is dat iemand een foto van mijn hyves had gehaald,
en toen op zijn hyves zette en deed alsof ik een van zijn chickies was :flushed:

maar ik zou het iig rapporteren want het is echt vreemd als mensen zomaar foto´s van jou gebruiken.

Ik heb m’n facebook vandaag (weer) verwijderd, doe er toch niks aan
Maar er zal zowieso een knop zijn waar je het beheer van Facebook kan waarschuwen.

Ik heb ook zoiets soortgelijks meegemaakt, maar dan op hyves en livejournal.com
Andere mensen gebruiken dan je foto en bij mij was het ook nog zo dat mijn foto’s op zo’n "afkraak"sites stonden, dus kon ik ook nog lekker “alles” lezen hoe ze me zaten af te zeiken…

Maar goed…
Altijd het beheer waarschuwen, i guess

Of j moet haar gewoon doodgooien bij die foto’s met ‘oh, wat ben ik toch sexy. IK ja, niet jij :grin:’ of ‘Wow, ik wist niet dat je mijn fan was?’

Dat soort dingen :’)

Oh dat heb ik ook een keer gehad. Zo triest he. Ik heb haar wel gerapporteerd bij facebook voor je ;-).
Hahaha wat helloleticiaa hier boven zegt vind ik wel een goeie, alleen je kan niet reageren op foto’s als profielen op niet-zichtbaar staan toch?

Oh ik heb inmiddels wel 15 hyves gezien die mijn foto’s gebruiken. Je kan er weinig tegen doen behalve zorgen dat heel veel mensen op niet OK drukken maar dan komt ie uiteindelijk wel weer terug. ;s

15? wow!?
Ik ben blij dat deze iemand ontdekt heeft. Creepy eigenlijk, misschien is er nog wel zon gek met mijn foto op de profiel brrr.
Maar ik kan niet op haar profiel kijken. Stiekem van binnen is ze echt wel bang. Anders gaat ze toch niet zo snel blokkeren etc?

Maar die jongen die mij dat verteld had, kan wel bij haar foto’s maken, omdat hij gemeenschappelijke vrienden heeft. iig hij gaat er een printscreen van maken want dat mens heeft mn foto bewerkt met de tekst ‘I miss my long hair’ en nog wat ZO droog. Stiekem kan ik er wel om lachen (’:

Oo dat heb ik ook een paar keer gehad, echt super frustrerend. Ik zou contact met haar opnemen en vragen of ze het weg wilt halen, dat heeft mn zus ook een keer gedaan en toen bleek het een heel onzeker/bang meisje te zijn en ze heeft het dan ook gelijk weggehaald.

hahaha opnemen als compliment, die dacht zo das een mooi meisje, nu willen al die leuke jongens van facebook me wel toevoegen xd

Ik en een ander meisje van hier op GS stonden ook op iemand haar hyves, ze gebruikte haar foto als profielfoto en een foto van mij stond ook tussen de foto’s (al lijken we niet op elkaar maar toch xD), gewoon melden, veel mensen hebben op die hyves op niet OK gedrukt en de hyves is verdwenen :grinning:
dus gewoon melden!

Gebeurd ook vaak zeg. ;o
maar ik heb inmiddels al gerapporteerd en op niet oké gedrukt. Nu alleen nog afwachten :slightly_smiling_face: