Wat een trieste actie

Nou mijn foto staat op iemand Facebook pagina!

Ik kreeg een krabbel van een jongen die ik kende. En hij kwam die foto bij iemand anders tegen, diegene deed net alsof zij dat was. Terwijl dat fucking MIJN foto is!
Gelukkig heeft hij me dat laten weten vandaag. Alleen weet ik niet wat ik moet doen nu?

Ik heb deze foto alleen op mijn Hyves neergezet dus die heeft ze daar van gejat. Ik heb haar Hyves ook al gevonden want er stond wel gewoon een echte naam bij. Eerlijk gezegd wil ik haar helemaaal de grond in boren, maar oké.

Wat kan ik nu het beste doen? En heeft iemand dit ook meegemaakt… het is wel creepy

Ik zou haar een berichtje sturen en als je niks terug krijgt meerdere een berichtje laten sturen of haar profiel laten rapporteren.

melding doen bij de baas van facebook?

aan hyves rapporteren! kunnen ze haar blokkeren.

whaha wat is dat meisje facking triest zeg xd

maar misschien gewoon een berichht naar haar sturen?

sorry, facebook

en je moet je profiel afschermen…

eerder aan facebook?

ja, melden. verder heb ik geen verstand van facebook

Haahah, sorry hoor. Dat is echt weiird!

Aan de ene kant moet je denken; ze vind je knap&leuk genoeg om jou te willen zijn :slightly_smiling_face:

Maar: stuur haar een krabbel en vraag waarom ze uberhaupt jouw foto gebruikt! Gewoon rustig blijven, en waars komt er dan een (on)logische verklaring. Of niet.

zoiets was bij mijn vriendin gebeurt op hyves, ging iedereen dat meisje berichtjes sturen van ‘‘dat ben jij niet, blablabla’’ en toen heeft ze het vanzelf verwijdert of kan dat niet bij facebook?

Indd haar gewoon een vriendelijk bericht sturen of ze je foto asjeblieft van haar profiel wilt halen… reageerd ze niet dan een minder aardig bericht…

en op hyves heb je toch zo’n button van ‘‘dit is niet ok’’ heb je zoiets ook niet op Facebook want dat zou dan de laatste optie zijn

Ik heb het ook wel eens gehad.
Ik had toen gewoon naar die website gemailt en toen werd dat account verwijderd.

Eerst een vriendelijk mailtje sturen, daarna rapporteren die handel!
Inderdaad behoorlijk creepy… misschien is het wel iemand van girlscene, daar heb je toch ook eens foto’s op gezet??

Misschien staat ie ook op dr Hyves, maar dat weet ik niet zeker omdat ik daar de foto’s niet kan zien. Ze heeft sinds een uur ook haar foto’s op fb niet zichtbaar gestelt… Terwijl ik er vanmiddag nog wel op kon kijken. Ik had er toen ook heel boos op gereageerd. (not smart maar kon het echt niet laten jemigxD)

Ik heb haar nu gerapporteerd op FB. Maar ik weet niet hoe snel hun daarmee zijn en of ze echt wat tegen doen ? Zal ik haar ook berichtje sturen op Hyves ofzo…

Ja, rapporteren. Of anders idd iedereen die je kent vragen om op haar wall zo’n berichtje van ‘dat ben jij niet’ te posten, zou best eens kunnen werken ja :stuck_out_tongue:

Edit: Oh, als ze hem op niet zichtbaar heeft gezet kan het niet nee… Dan maar het beste hopen van dat rapporteren, wel kut dat je haar foto’s niet kan zien op Hyves… Dan kan je haar daar ook niet echt geloofwaardig rapporteren.

show der profiel, dan gaan we met zijn allen haatmail sturen

Nee, grapje. Maar ik denk dat je het het best effe bij Facebook kan melden en dan hopen dat der profiel verwijderd wordt.

CookieDevil je hebt gelijk, stuur is het linkje van haar zogenaamde facebook

Ja klopt dat ik weleens foto’s heb geplaatst hier. Maar de foto die zij had, in ieder geval niet… Dus denk dat het wel via Hyves is.

Je kan haar foto’s niet meer zien. Vanmiddag nog wel… Ik denk dat ze na mijn berichtje beetje bang is geworden. XD
dit is ze
http://www.facebook.com/profile.php?id=1182331204&sk=photos

Jullie mogen wel rapporteren als jullie dat willen doen. Maar de foto’s zijn niet meer zichtbaar :s!

dit heb ik heel vaak gehad ik en me vriendinnen gingen overal bij die gene berichtjes sturen bij krabbels bij foto reacties bij tikken enz van fake profiel echte profiel is… mijn eigen prof link had ik er dus bij gezet dus dat luchtte al op :stuck_out_tongue: