wat een rare vraag

Oke meiden, ik heb wat een aparte vraag. Kort door de bocht: ik kan mijn vagina opening niet goed vinden. Ik heb hem wel eens ‘gevonden’, maar toen kon ik er amper in met mijn vinger (ik was wél nat), slechts 1 cm ofzo. Ik durfde ook niet goed verder want straks deed ik het verkeerd zeg maar. Maar ik kan hem dus niet goed vinden, ik weet dat het geen ‘gat’ is, maar ik zie echt niets als ik het met een spiegel bekijk ik zie alleen allemaal weefsel ofzo, geen idee wat het is. Alsof er een weefselprop voor zit. En ja, ik heb al heel veel plaatjes en dingen bekeken maar niets heeft mijn vraag beantwoord.

Dus ja ik heb hem wel eens een soort van gevonden, maar ik twijfel, kan het niet een ander gat geweest zijn? Ik kon er ook echt maar 1 cm in. En ik zie echt totaal geen opening en ook geen spleetje iets als ik het bekijk.

Is dit normaal? Hebben meerderen dit? En ik ga liever eerst nog niet naar de dokter.

(16 jaar)

Ik heb weleens geprobeerd te kijken met een spiegel, maar ik kon ook niks zien :’) Zelf erin gaan met een vinger heb ik volgens mij nooit geprobeerd. En als je naar de dokter zou gaan, wat zou je dan vragen? Als je bijv al ongesteld bent dan heb je sowieso een vaginaopening.

Ik ben nog niet ongesteld. Maar ik ben heel dun van mezelf, ik heb waarschijnlijk een te laag vet% (denk ik zelf). Dus ik heb altijd gedacht dat ik daardoor nog niet ongesteld ben. Maar ik kon eerder wel in erin (als het goed is de vagina opening), ookal kun je er maar een klein stukje in, dan kun je toch wel ongesteld worden? Of? Ik dacht dat je in dat geval alleen niet ongesteld kon worden als je vagina opening helemaal dicht zat.

Dat laatste weet ik niet precies. Je kunt altijd naar de huisarts gaan als je je zorgen maakt dat je nog niet ongesteld bent. Ik denk wel dat dat je vaginaopening was hoor. Ik denk ook wel dat het vrij normaal is dat je niet gelijk je hele vinger erin kunt schuiven.

Ik vind dit absoluut geen rare vraag hoor. Ik zat hier vroeger ook mee. Het is bij mij ook geen gat maar heel veel weefsel en huidlaagjes ofzo. Pas als je het opentrekt dan kan je iets zien. Mastrubeer je wel?