wat een player.

Heey,
Mijn vriendje heeft het vorige week uitgemaakt. Een goede vriendin van me appt me en zegt dat ze die jongen leuk vindt en ze zei ook dat hij haar ook leuk vindt, al een tijdje. ik weet nou niet wat ik moet doen want ik vind t ook echt genaaid van die jongen.

Door die jongen alleen? Ik zou mij ook flink genaaid voelen door die ‘vriendin’. Gewoon beide in de stront laten zakken en met mensen omgaan die wel aan jou denken

Ja daar heb je wel gelijk in. Morgen zouden we ook met een groepje meiden film kijken, zij is er ook, weet ook niet wat ik tegen haar moet zeggen

Onacceptabel.

Helemaal niks. En als ze al iets zou zeggen zou ik haar even vertellen wat je hier wel niet van vindt.

Persoonlijk zou ik al geen zin hebben in die film kijken, maar puur om het dan niet voor de andere meiden te verpesten. Maar het moet ook niet zijn dat jij nooit meer met die andere meiden kan afspreken.

Dan was het geen echte liefde denk ik… Dit zal een jongen zijn die nog niet in een serieuze relatie wilt zitten.

Wat een rotstreek van je vriendin én die jongen. Ik snap dat je je genaaid voelt! Zeg dit ook tegen haar, want dat mag ze best weten.