'wat een gebitch op girlscene de laatste tijd' ..!?

heey,

het valt me op dat veel meiden een beetje… onaardig en bot doen de laatste tijd (nogal cynische/sarcastische humor, rotte opmerkingen die nergens op slaan.).
Een klein beetje alsof je een klein kind laat naar bed laat gaan, en het gedrag dat het kind dan de volgende dag vertoont. haha sorry daar deed het me aan denken.
Ik weet niet of ik de enige ben die dit merkt, maar het is nogal jammer vind ik.

Groetjes

ja dat is de leven nou eenmaal

groetjes

er was hier al een topic over toch…
en dit was niet bitchy bedoelt :stuck_out_tongue:

Ik ben het er ook mee eens…

haha dit bedoel ik nou net. Het is toch niet nodig om zoiets zó te zeggen. En het slaat overigens eigenlijk nergens op want je kan je houding en gedrag makkelijk veranderen Tenzij je een beest bent, beesten kunnen dat niet helpen. Maar die kans acht ik vrij klein haha

Hm ik heb niet het idee dat het erger is dan dat het was. En volgens mij is er ook niet zoveel aan te doen op een forum met alleen maar meiden in de leeftijd van 10-25.

nee maar ik bedoel wat verwacht je anders van een forum, op het internet, met duizend meisjes… ik weet niet of je op een normale middelbare school hebt gezeten of waar dan ook buiten komt maar meisjes zijn nou eenmaal vaak bitches tegen elkaar en op elk forum waar ik tot nu toe heb gezeten is wel van dat soort gedoe
dat is hoe mensen soms zijn :S

Eens :slightly_smiling_face:

Hier is trouwens al een topic over: http://forum.girlscene.nl…rden/list_messages/168157
Topic is uit 2010, dus het is niet echt iets van de laatste tijd lijkt me.