Wat drinken jullie bij het uitgaan?

zoete witte wijn, rose, bacardi razz/sprite, rode vodka/red bull

Icetea of cola.
En met wintersport appelsap.

Paardenkut is ook erg lekker, vind het alleen nogal gênant om te bestellen altijd haha

Cola.
Ik ben een cheapass en word de laatste tijd misselijk van wijn&bier, maar om nou 5-6 euro voor een rum&coke oid te betalen vind ik belachelijk.

Op het terras fristi (zomer dan) en binnen ice tea :sunglasses:

witte wijn, bier, shotjes, of gewoon frisdrank als ik daar zin in heb :slightly_smiling_face:

Ligt er aan waar ik dan zin in heb. Soms drink ik een hele avond bier, maar vaak drink ik mixdrankjes.

Wat ik soms drink: Bessen/7up, safari/cola, apfelkorn/cola, rode, zwarte of witte wodka/redbull, likeur 43/sinaasappelsap (goddelijk dit). En soms drink ik ook wel een van deze dranken puur. Ik ben sowieso geen wijndrinker, alleen op een zonnige avond op het terras.

Shotjes: Tequila, stuiterbal, sourz, jägermeister (heb ik alleen een bloedhekel aan, maar als m’n vriendinnen het doen doe ik wel mee haha).

Misschien dat je inspiratie op doet hierdoor? Drink alleen niet alles door elkaar! Ik weet trouwens ook niet wat je leeftijd is, maar ben je 13/14/15 en heb je niet zoveel ervaring met drank, doe dan rustig aan. Begin dan met iets van bessen/7up of wijn. En shotjes zou ik dan nog niet doen, maar dat is maar een tip.

Nouja, dat is toch prima? Dat is ook lekker en anders vraag je eens aan een vriend of vriendin of je een slokje mag proeven als zij iets hebben dat je interessant/lekker lijkt.

haha ik drink cola:P
Ik ben altijd heel goedkoop me tuitgaan…
Vooral als lady’s gratis naar binnen mogen:P had ooit n avond welgeteld 2 euro uitgegeven aan een colaatje. heel de avond mee gedaan(had gewoon echt geen dorst…) en tot 5 uur zoet geweest:P

Ik prefereer rode vodka/redbull. Maarja, aangezien ik best wel vaak uitga ben ik ook vaak lowbudget, en dan doe ik indrinken om vervolgens de hele avond bier te drinken, of Jillz of wijn.

water

zoete witte wijn
boswandeling
apfelkorn

witte wijn of water ofzo. af en toe passoa of safari met jus d’orange of bier.

Gezien in amper uitga drink in vodka met redbull. In de zomer is dit vooral mijn favoriet.

Whisky of gewoon frisdrank.

Vodka, bacardi lemon/razz/dragon, malibu, cuarenta y tres, shotjes (jägermeister bijvoorbeeld)

Eigenlijk voornamelijk bier, en meestal later op de avond shotjes (vodka, tequila etc). Of een glas vodka/whiskey. Heb ook wel eens een glaasje goldstrike met ijs gehad, is ook lekker! Heel af en toe wel eens baileys voor de smaak, maar ik hou niet echt van zoete drankjes.

Op terras het liefst een heeeele lekkere volle rode wijn, soms droge witte wijn.

Cola of water, maar eigenlijk ga ik niet zo vaak uit.

Meestal cola, eigenlijk.