Wat drinken jullie bij het uitgaan?

Hallo!
Ik heb binnenkort een soort feestje en ik maak me er dan stiekem altijd druk om wat voor drinken in dan moet bestellen. Omdat ik niet heel vaak uit ga heb ik daar niet heel veel verstand van en om nou cola of bier te nemen vind ik ook weer niet zo.
Dus ik vroeg me af, wat nemen jullie altijd als jullie een feestje hebben of uitgaan?

Je moet gewoon bestellen wat je lekker vind. Ik drink meestal: cola/vieux, rode vodka/redbull, malibu/cola of vodka/cola.

als je niet drinkt een colaatje of redbull, sinas, 7up. (TIP: niet te veel frisdrank dan ga je boeren)
beste is gwn wat water en een (aantal) keer redbull of cola.

Ik en mijn vriendinnen drinken vaak Rosé bier. Hier zit niet veel alcohol in, en smaakt lekker fruitig.

Gewoon nemen wat jij lekker vindt, zelf drink ik meestal rode wijn, bier, wkd/port of blue curacao/7up

Ik begin altijd met witte wijntjes en daarna stap ik over op de malibu cola of wodka cola

Gewoon nemen wat je lekker vindt. Ik hou zelf niet zo van bier, drink het alleen op echte studentenfeestjes omdat wijn dan ongeveer €2,50 is en bier €0,50 haha. Maar ik begin meestal met zoete witte wijn, rest van de avond drink ik nauwelijks, voornamelijk gewoon cola. Soms wodka/energy.

Komt ie:

• Wodka-sprite
  • Gin-tonic
  • Bacardi Razz, Bacardi Dragonberry, Jägermeister en Red Bull
  • Hetzelfde als hierboven, maar dan met cola
  • Malibu, Pisang, Rum en jus d’orange
  • Bacardi Razz, Flügel en fanta
  • Bessen, apfelkorn en spa rood

Maar drank is bij ons vet goedkoop, dus dan kun je lekker veel rare combinaties proberen. Als ik echt een hele avond ga borrelen of ik ga ergens anders borrelen dan op mijn vereniging drink ik wijn, bier of rosébier (in de zomer). En ik drink vaak whiskey, maar daar word ik nogal raar bij aangekeken.

Becardi razz, vodka redbull, wkd, bier, wijn, tequila

Wijn en water

water of cola als ik de bob ben, anders whiskey of af en toe baileys (krijg je altijd zo weing van en betaal je teveel) :beer:

Verder drink ik persoonlijk vaak bier bij het uitgaan want de wijn is bij veel clubs niet echt yay. In een caféetje ofzo neem ik eerder rosé…

En daarnaast nog spa rood. En soms mixjes. Hangt heel erg af van waar ik ben, en met wie.

Gewoon wat je lekker vind/lijkt? Ik drink zelf geen alcohol, dus ik ga voor spa rood of cola.

Gewoon bestellen wat je lekker vindt.

Ik drink zelf altijd maar 1 glas alcohol tijdens het stappen, en dan bestel ik altijd Malibu-cola, dat vind ik heel lekker. Voor de rest drink ik cola, zonder iets erbij.

Ik drink meestal gewoon bier of whiskey-cola
en dan na een paar uurtjes ga ik over op water of cola

Witbier :tipping_hand_man:

Ik drink liefmans of gewoon bier, gewoon proberen wat je lekker vindt :slightly_smiling_face:

Tja ligt eraan waar je van houdt. Hou je van zoet of juist niet?
Ik wel heel erg, dus bier en wijn is niet echt aan me besteed. Ik drink juist altijd shotjes of passoa jus ofzo.
Oh een split is ook heel lekker trouwens, dat is liqor 43 met jus dorange. Maar als je een split zegt begrijpen ze je vaak wel :stuck_out_tongue: proeft echt naar een split ijsje.

Coca Cola

wodka/redbull of rose omdat die bij ons vaak goedkoop zijn. En anders ook gewoon vaak cola. Als ik de hele avond wil dansen kan ik niet drinken, dan kak ik ontzettend in na een aantal uren:’)