Wat drinken jullie altijd op stap??

Is geen broodje aap
Misschien wat overdreven en extra dramatisch
maar je kan goed ziek worden als je baileys en cola oid door elkaar drinkt

edit:

kijk hoe goor!
http://www.youtube.com/watch?v=WNLPQfNl4mA

ik ging even op google zoeken en toen kwam ik dit tegen

meestal worden er mixjes gemaakt

zoete witte wijn, bier, bessen, malibu cola, baileys, shotjes (ik heb echt alles gehad, gewoon aan de barman vragen oftie iets lekkers voor je kan fixen, maar de lekkerste vind ik altijd nog shotje leo: goldstrike + malibu)

maar voornamelijk bier, want dat is het goedkoopst

rode wdka red bull
zwarte wdka red bull
martini
bailys
malibu jus
safari jus
flugel
donker bier

Cola, bier, baco, malibu/cola, malibu puur, passoa, red bull, smirnoff, dropshot, flugel, 7Up enzovoorts… wel niet allemaal door elkaar trouwens :wink:
en ook niet zoveel dat ik op het einde helemaal lam ben…

Hoe vaak je het verhaal ook vertelt en hoe vaak je het ook hoort betekent niet dat het waar is :roll_eyes:

"‘Van de combinatie Baileys en tonic ga je dood.’
Baileys wordt gemaakt door whisky en room met allerlei andere smaakmakers, onder andere chocola, te mengen. Room gaat schiften als het in aanraking komt met iets zuurs, zoals 7Up, tonic of cola. Dus als je eerst een Baileys drinkt en meteen daarna een koolzuurhoudend drankje, dan zal dit in je maag gaan schiften. Dit is echter helemaal niet erg.

Als je grote hoeveelheden van deze combi drinkt, word je misschien misselijk. Maar dit komt waarschijnlijk vooral door de alcohol…"

Bron: Gezondsheidsnet

Waarom zouden mensen niet dood gaan of ziek worden als ze eerst een ijsje met slagroom eten en dan een glaasje cola drinken? Zelfde geval, room + koolzuur, of zelfs als het niet hetzelfde is, op één dag worden er wel vaker producten met room erin gegeten of gedronken en ook een koolzuurhoudend drankje geconsumeerd, lijkt me.
Het hele geval stinkt naar een zeer, zeer hardnekkig broodje aap.

Meestal is het zo met schoolfeest…:

1. Op de fiets drinken m’n vriend en ik een fles leeg van een of andere willekeurige drank als Pisang, Petrikov etc.
  2. Op schoolfeest drink ik bier.
  3. Een uur voordat m’n ouders me komen halen stappen we maar over op water (ik heb de gewoonte heel zat te worden, en dat vinden m’n ouders niet leuk:P)

(Hoe mijn vriend en ik op de fiets naar school kunnen en m’n ouders me komen ophalen? Ik op vrijdagmiddag naar hem thuis, blijven eten enzo, vanuit daar achterop naar schoolfeest :wink::stuck_out_tongue:.)

En op feestjes van vrienden drink in dit in combinatie met cocktails die we zelf verzinnen :stuck_out_tongue:, of wodka.
En op festivals wel eens een witte wijn :slightly_smiling_face:

flugel
pissang-sprite
rodewodka-spirte
bessen

zoete witte wijn. en met carnaval ook besse.
soms neem ik ook een shotje.

Bessenjenever, gisteren had ik ook sambouka(hoe schrijf je dat) op maar dat is te sterk voor elke keer. ik ga zoiezo niet zo vaak uit.

Malibu Lime
Droge/zoete witte wijn
Verschillende shotjes
Dat wat smaakt als racketje ik ben alleen de naam kwijt

altijd zoete witte wijn,
en een enkele keer een raketje er bij (bacardi razz met sinas )

Ik beweer ook niet dat je er dood aan gaat, maar je kan je er wel goed ziek van gaan voelen. Bedoel meer dat er wel een kern van waarheid in zit (;

upje

Wodka + Redbull.
Gewoon Wodka
Tequila shotjes.
Flugel
Passoa (ofzo?)
Witte Wijn.
Rode Wijn.
Martini.
Jack Daniels.

Maar drink meestal 2/3 drankjes met alcohol erin en zit de rest van de avond op water of cola of sap. Ik heb niks met het tegenwoordige mentaliteit om helemaal bezopen te worden :slightly_smiling_face:. Niks voor mij.

idd ik drink ook niet veel ok 2/3 en is veel te duur en ik vind het ook wel gnoeg

Ik drink zowat alles, behalve bier en wijn.
Maar ik doe wel rustig aan, met dronken zijn bereik je niets. Alleen een kater achteraf…

meestal gewoon wkd of bier.
maar als ik daar geen zin in heb, dan drink ik cola ofzo.

ik drink meestal
pisang met 7-up
of een shotje
en de rest van de avond gewoon cola, fanta, 7-up
ik hou niet zo van alchol
alleen op tent feesten zit ik altijd aan het bier en de flugel
dan gaat t meestal ook mis haha