Wat dragen jullie om..

groter te lijken?
kleiner te lijken?
slanker te lijken?
voller te lijken?

Ik zit nu trouwens mean girls te kijken, en daar zie je die 4 meisjes dus, maar die zijn allemaal ongeveer even groot als ik (160-165). Maar ze lijken allemaal wel ‘normaal’ zegmaar. Ik weet niet hoe ik dat uit kan leggen, maar ik heb gauw dat als ik iets draag, dat ik denk dat ik er klein in lijk, hoe zit het bij jullie?

ik draag gewoon wat ik leuk vind maar met sommige kleding krijgen je andere effecten

groter te lijken?
skinnys, vind ik :stuck_out_tongue:

kleiner te lijken?
ik zou het niet weten

slanker te lijken?
strakke kleding :S?

voller te lijken?
veel laagjes ??

zijn die meiden van meangirls zo klein :O?? 1.60 - 165? ik dacht dat ze in de 1.70 waren joh
ben trouwens zelf ongeveer 1.63-1.64

groter te lijken?
skinny & high heels!

kleiner te lijken?
platte schoenen?

slanker te lijken?
high heels. en strakke broek, legging (donker!) maar moet je niet te stevig voor zijn, anders is het lelijk

voller te lijken?
geen skinny, maybe stoere leger broek?

ik denk niet dat die meiden van meangirls zo klein zijn en de camera staat altijd een beetje vreemd dus dan lijkt het zo… XD

groter te lijken?
skinny jeans, hoge hakken en een t-shirt of top dat iets langer dan normaal is (geen jurkje ofzo) dan lijkt je bovenlichaam langer en een lange ketting maakt het mooi af.

kleiner te lijken?
een bootcutjeans (soms), of een legging die iets korter is dan normaal, en dan doe je er ballerina’s onder ofzoo,

slanker te lijken?
horizontale strepen en een riem rond je taille of onder je borsten. (je smalste punt)

voller te lijken?
veel laagjes en een top wat een beetje wijd is van onder en iets strakker van boven…

-x-

groter te lijken?
Hoge hakken, plateauzolen, etc.

kleiner te lijken?
Platte schoenen?

slanker te lijken?
Strakke shirtjes dragen?

voller te lijken?
Soort tuniek-achtige dingen dragen en wijde broeken?

Sorry, geen idee.
Maar het is dan ook al laat en ik moet nog steeds even nog een keer wat leren & douchen, tas inpakken etc.

meeste celebrity’s zijn vrij klein toch, en dat zie je op een foto dan niet maar in het echt wel, zegmaar. ik heb verder geen tips ofzo, wou het alleen even zeggen haha.

Dat ligt eigenlijk aan hoe je lichaam in verhouding is.
Ik ben 1.64 en ik heb best wel lange benen, hierdoor lijk ik niet echt ‘klein’, als je korte benen hebt zie je er meestal wel kleiner uit.

Ik draag gewoon wat ik leuk vind, ik hoef niet anders te lijken want ben gewoon blij met hoe ik ben x)

Idd, ben het eens met DeRozeAnus.
Wat een naam trouwens xD
Maargoed, ik draag bijv. geen skinny, maar dat is omdat ik het niet fijn vind en het me gewoon niet staat, niet omdat ik anders dikker lijk.

Ik ben klein. Nog niet eens 1.60 m
En ik draag wat ik wil =]
Mij kan het niet schelen hoe je slanker, groter etc lijk ofso