Wat dragen jullie in je schoenen?

Hoi meiden,

Ik ben hier nieuw op het forum en ik heb gelijk een vraag.
Ik draag van jongs af aan al mijn schoenen gewoon met blote voeten omdat ik dat altijd prettig vond zitten.
Nu mag ik omdat ik 12 geworden ben panty’s dragen van mijn ouders. (20 denier mousse)
Er is een wereld voor mij open gegaan! Al mijn schoenen, van sneakers tot pumps en van veterschoenen tot ballerina’s zitten veel lekkerder!
Ervaren jullie dit ook zo? Tja en de zweetvoeten nemen we maar op de koop toe… :slight_smile:

Groetjes Miranda

Gewoon sokken. Wel zo handig. :wink:

Haha helemaal mee eens Minako. Elsaa en Galaxy hebben wel heel graag over pantydetails! Real?

1 like

Hoi meiden,

Sorry voor de late reactie.
Maar het gaat niet om de panty’s hoor.
Onder een broek dragen we gewoon pantykniekousen (mijn moeder en 2 zussen)
En 20 denier mousse is hier gewoon de standaard in huis (van die goedkope panty’s met zo’n groot teenstuk :slight_smile:
Tja en sokken vind ik niet fijn zitten en niet zo mooi bij mezelf.
Sneakersokken of kousenvoetjes vind ik echt lelijk.
Wat ik zei schoenen zitten heerlijk met panty’s of pantykousjes.
We doen alleen minder lang met onze schoenen maar das niet erg voor een vrouw toch?

Het is wel hygiënischer om sokken aan te trekken, en als je gaat puberen al helemaal. Dan gaan je voeten ook sneller zweten en stinken en die geur krijg je niet makkelijk uit je schoenen weg, het maakt niet uit hoeveel deo je spuit of parfums je gebruikt.

Als je sokken lelijk vind zijn er ook van dezelfde pantiestof sokken en ook ballerinasokjes als ik het noem die zijn helemaal onzichtbaar in je schoenen.

Groet Yasmin