Wat dragen als jongen?

Wat zou jij dragen als je een jongen was?
Ik iets in deze richting/stijl:

http://i116.photobucket.com/albums/o2/xLAURA_bucket/man.png

Best wel nochalant… Spijkerbroek, gympen, t-shirt.
Dat is wat ik zelf het leukste vind bij een jongen eigenlijk, dus dan zou ik me zo kleden :stuck_out_tongue:

ja leuk laura! maar ik vind een skinny jeans ook steeds leuker voor een jongen! en dan een leuk shirt met leuke tekst. en leuke gympen of herenschoenen! en een pilotenbril (: en een polotje vind ik ook altijd leuk staan bij een jongen, of een leuk bloesje!

eeeh. een grijze skinny, die niet te baggy is bij de bil.
potje sneakers eronder, absoluut geen allstars of slip-ons. iets van oldskool adidas in de stijl van run dmc. purhaps nikes. of skateschoenen, die niet zo dik zijn, maar dat mag dan alleen als ik dan een jongen ben die kan skaten.
verder een humoristisch t-shirt, felle kleur, leuke print/afbeelding, géén tekst. misschien voor de leuk nog iets van bretels ofzo. dan een vet vest erboven. maar eigenlijk, zo’n rock n’ roll leren jack.
een wayfarer zonnebril, of zo’n hippieding

All stars vind ik meestal wel mooi bij jongens of gewoon sneakers, een broek met rechte pijpen, een basic shirt en een simpel vest denk ik :stuck_out_tongue:

Gewoon een goede jean met rechte pijpen, allstars of van een sportmerk, poloshirtje/blousje/basic shirt

Denk ik (:

wt mn broer draaagt :stuck_out_tongue: hij heeft wel mooie stijl :slightly_smiling_face:

waarom vraag je dat … wil je je als een jongen verkleden of zow :roll_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja, ik denk wel dat ze dat wil ^^

Denk het ook ^^

Soms loop ik in de stad en kom ik langs de Jack&Jones, en dan zeg ik tegen mn vriendin: ‘‘als ik een jongen was wist ik zooooo wat ik moest kopen… bij meisjes is het veel moeilijker.’’

Die eerste stijl vind ik ook erg cool!
en die dingen van de jack&jones vind ik geweldig :wink:
de schoenen is toch nog best moeilijk. ik denk allstars of leuke nike sneakers niet die airmax klompen :stuck_out_tongue:

ik zou leuke t-shirts dragen, bijvoorbeeld van pull and bear (winkel in buitenalnd erg leuk) ik koop altijd als ik in het buitenalnd die winkel zie thsirts voor mn vriendje daar :slightly_smiling_face:
en beetje baggy broeken sexy bjorn bjorg boxers en allstars of nike’s

uuuuh… allstars, en uuuhh een beetje wijde rechte broek, liefste donker, en dan een tshirt erop, gewoon simpel blauw, grijs of zwart ofzo:P

nja dat slaat echt nergens op,
Ik vind gewoon leuk om te weten.

was een grapje hoor (daarom die :slightly_smiling_face: en :wink: )

Ik vond het ook een leuke vraag hoor

okee :wink:

Een beetje simpel kleding. Baggy broek leuke riem, simpel t-shirt. Maar wel knallende schoenen. Een beetje doorsnee jongen van tegenwoordig.

Iets met een skinny en een leuke sweate… of meer zo’n skater/emo stijl xd

pull and bear :dancing_women:

Ik denk een laidback, vrij neutrale door skaters geinspireerde look. Zoals mijn vriend.