Wat draag jij op oudejaarsavond/nieuwjaar?

Hey!
Ik zoek dus inspiratie voor wat ik kan aandoen op oudejaarsavond/nieuwjaar Wat doen jullie aan ? LIEFST FOTO’S
& Als je toevallig ook een foto hebt van welke makeup je opdoet mag het erbij :grinning:
Groetjes!

Hier is al een topic van… of twee… of drie… Kijk daar eens :wink:

^ idd :slightly_smiling_face:

Ik weet nog niet precies, maar ik denk een zwarte taille rok en een zwart colbertje/blazertje. Maar ik weeet het nog niet precies, haha!
ik ga morgen shoppen dus het kan best zijn dat ik dan weer iets anders bedenk :slightly_smiling_face:
Nja, succes ermee en een happy new year, XD
xxx

FOTO KOMT MET OUDEJAARS :grinning:
Ik weet het al helemaal xD

En ik zal het op me blog zetten!

(kanten blouse, leren broek. en de rest zie je dan wel haha :grinning:)

-dubbel post-

ik ga gewoon naar familie
doe mee enkellaarsjes aan met een hak, een zwarte legging, en een gebreide jurk, met zo’n noors motiefje zegmaar
eigenlijk niks bijzonders.

ik ben alleen met mams en me lieve kat, dus denk ik gewoon een fijne outfit,
niet veel poespas!

Ik doe een glanzend zwarte panty aan van 15 denier, een zwart jurkje dat ik bij de Mango in de uitverkoop heb gescoord vandaag, met een goud glimmende band. Dan heb ik nog een grijze bolero die ik nog van vorig jaar heb van de H&M met glittertjes, maar het kan ook zonder, omdat het jurkje mouwtjes met knoopjes heeft. Mar ik krijg die niet dicht haha vandaar. Dan draag ik mijn hakken van Shick en nog een zwart truitje onder mijn jurkje, anders is de decolleté te diep voor iemand die amper borsten heeft. En dan qua assecoires zie ik het dan wel, ik heb wel leuke gouden oorringe. Dan maak ik nog smokey eyes in het zwart, en doe ik donkerrode lippenstift op. Al zul je van de smokeys waarschijnlijk niet veel zien, gezien ik pas een pony geknipt heb…

gewoon?kleren?

een heel leuk jurkje van de primark voor 7 euri (:

Haha, degene die ik aan doe, komt ook van de primark en was ook 7 euro. :wink:

eeuuuhh gwn kleren die lekker en mooi zitten en je moet er een beetje in kunnen rennen als je vuurwerk afsteekt haha ik ga niet veel afsteken zoals ieder jaar ik vind het nogal eng maar ik ben bezig om over mijn angst heen te zetten

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/29/1293636397-430.jpg

http://i53.tinypic.com/29549rs.jpg

maar weet nog niet wat voor legging / panty haha ik plaats nog wel met alles aan een aanfoto. De bandjes gaan er af en strapless bh

Ik doe een versleten spijkerbroek, simpel shirt en sneakers aan. Een oude jas en m’n zakken vol met rotjes :slightly_smiling_face:
Ik ga niet uit, alleen maar vuurwerk afsteken :wink:

Met oud en nieuw draag ik een roze shirt met aan de voorkant: Gooi die barbie vol. en aan de andere kant: ©Made in China.
Draag ik roze nepwimpers, roze nepnagels, spuit ik roze plukken in mijn haar, trek ik hakken van 12 cm aan, en een zwarte broek.
Haha, ik heb d’r zin in. Thema: Nep.

ik ben verliefd op dat jurkje,
alleen ik zou de bandjes er aan laten.
anders word het denk ik te ordinair,
omdat je er ook hoge hakken en alles onder doet.

Oke ja je hebt wel gelijk maar doe denk niet de hele avond die hakken aan hoor, neem ook me ballerinas mee haha . maar ja je hebt wel gelijk ik maak nog wel vrijdag foto hoe het er uitziet zonder of met haha dankje!

Ik ga uit dus ik doe zowiezo geen hakken aan, dat hou ik niet vol met dansen enzo. Ik denk dat ik een zwarte broek aandoe met vans die ik nog moet kopen, met een leuk hempje dat ik ook nog moet kopen. xd

Ik heb heel myn outfit geshopt deze week.

Ik draag een zwart strapless jurkje, met vanboven crèmekleurige ruffles.
Huidskleurige panty’s of zwarte, Zwarte pumps, een soort van zwarte mouwen die perfect passen met dat kleedje, een rekriem erover, en dan nog een bruine quilted bag.