Wat draag je op geruite broek

Heey, ik heb gister echt een super leuke broek gekocht bij de brandy melville. Het is een soort pantalon maar dan geen elastiek aan de onderkant. Verder heeft hij kleine zwart witte ruitjes. Ik weet dus niet goed wat ik hier op kan dragen. Hebben julie een idee???

Xx

Ik denk iets basics, want je broek heeft al een patroon. Een blouse of een strak shirtje oid?

zoals hier boven al word gezeged, ik zou inderdaad voor iets basics gaan omdat de broek al een patroon heeft en anders oogt het te rommelig naar mijn idee (tenzij je een bovenkantje hebt met exact dezelfde print, dan kan het nog wel leuk zijn).

wat ik wel eens doe als ik niet weet hoe ik iets moet combineren, is op internet het item intikken met outfits erachter (dus in jou geval ‘geruite broek outfits’ of als je in het engels wilt zoeken voor betere resultaten ‘check pants outfits’). zo krijg je een beetje een idee hoe anderen het combineren en misschien dat je daar dan wel inspiratie uit kan halen.

Ik zou gewoon voor een zwart shirt gaan zonder printjes, aangezien de broek al zo druk is

Heb je geen foto?

Een band shirt of effen shirt met een leuk kleurtje.

Inderdaad, mijn voorkeur zou ook uitgaan naar iets simpels maar een bandshirt (als je van bands houdt) kan ook wel leuk zijn op zo’n broek denk ik

Ik zag laatst iemand met zo’n broek die droeg er een floral blousje erop. Ik had het niet verzonnen maar het stond heel leuk! Zelf zou ik er denk ik een wit blousje of een simpel shirt erop dragen. Misschien met een leren jas.

Zelf heb ik ook een broek met ruiten, heb uiteindelijk dit shirt gekocht bij reclame is niet toegestaan! Hoop dat je er iets aan hebt! xx