wat draag je als je uitgaat? (:

heee,
ik vroeg me af wat jullie nou allemaal aandoen als je uit gaat!
ook om inspiratie op te doen natuurlijk, ben heel benieuwd (:
het liefst foto’s!
xxxxxx

Niet zo heel boeiend. Spijkerbroek, shirtje, hakken/schoenen. Ligt eraan waar ik heen ga en met wie :’)

Is hier niet al een topic over?

Een spijkerbroek met een hemdje waarin biervlekken niet opvallen en allstars, of een rokje/jurkje met panty en zwarte gympjes. Ook niet zo heel boeiend :’)

een zoekfunctie

gedaaan, ik wil weten wat mensen nú aan doen, niet 3 jaar geleden :wink:

Ligt eraan waar ik heen ga, als ik naar een tentfeest ga meestal niet zoveel bijzonders, want daar gooien ze altijd met bier dus dan moeten je kleren na 1 avond sowieso in de was. Anders draag ik wel wat leukers, een spijkerbroek met een leuk hempje of een jurkje ofzo. Maar wel altijd platte schoenen, ik kan niet een hele avond op hakken staan en dansen.

nou dan reageer je daarin

ik ga nooit uit. heb het 2x gedaan, de laatste keer was het gewoon een legging met een lang topje en sneakers.

Ligt eraan hoeveel tijd ik heb om me klaar te maken, maar sws altijd platte schoenen.
1x uitgeweest met hakken, ik had echt zo’n last van me voeten deed echt pyn haha ;p

Leuk topje, soms jurkje ligt eraan wat voor stemming ik ben :stuck_out_tongue: En meestal gewoon jeans legging… Met leuk tasje erbij, leuke schoenen … :slightly_smiling_face:

In de buurt is geen uitgaansgelegenheid, dus ik ga nooit uit. Op vakantie ben ik wel 6x uitgeweest (in Italië) en toen droeg ik een spijkerbroek met een bijzonder hempje, een jurkje met een strakke blazer eroverheen of gewoon een kort broekje met een wijd hempje als het heel erg warm was. ;p

hmm verschilt
ik heb wel altijd hakken aan, gewoon om wat langer te zijn haha

ligt eraan, meestal spijkerbroek met een t’shirtje of een andere top.
heel soms een jurkje of rokje…
en zowiezo geen hakken want dan steek ik overal bovenuit… :frowning_face:

Ik draag eigenlijk nooit hele mooie kleren…
Want ze gaan toch maar stinken naar bier en sigaretten ><

Ik meestal jeans rokje, topje en ballerina’s

Eigenlijk gewoon van alles wat er in de kast hangt.
Jurkjes, blazertjes, tanktopjes, leggings ( met een stuk kant, studs, jeanslegging etc. ) truitje, noem het maar op. Gewoon net waar ik zin in heb.
Eigenlijk wel altijd enkel laarsjes aangezien mensen altijd op je tenen gaan springen. Eigenlijk nooit hakken want als ik dan een keer teveel drink heb ik al moeite om te lopen op platte schoentjes.

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dit topic, het is wel logisch dat je toch wat aantrekt dat je in je kast hebt?

Iets gemakkelijk
Rokje , skinny , met een topje ofz