Wat doen?

Ik vind een jongen leuk en hij mij ook, hij was zaterdag bij mij en hij had me steeds vast gaven elkaar kusjes, maar hij weet niet of hij wat met me wil, door school, dat iedereen dan roddelt enz.
op school durft hij ook niks te zeggen, maar als we alleen zijn juist heel veel.
ik heb het er veel met hem over gehad, maar hij weet het nog steeds niet.
op msn hebben we hele lange gesprekken, maar de laatste tijd doet hij een beetje raar

weet iemand wt ik moet doen?

Het roddelen over andere houd niemand tegen.

Als jullie écht verliefd zijn, heb dan schijt aan iedereen die roddelt. Zolang jullie gelukkig zijn, kan er toch niks kapot gaan?

Ik spreek uit ervaring. Bij ons op school is het ook heftig met roddelen enzo :S

Laat die kinders gewoon roddelen als ze geen eigen leven hebben om over te kletsen :’]

Hij trekt zich er dus wel wat van aan.
Hij zegt steeds ik wil alleen jou enzo,
maar hij verteld niet tegen zijn vrienden dat hij me leuk vind, en met me afspreekt, alleen tegen zijn beste vriendin.
Hij zegt ook dat zijn beste vriend dan dom gaat doen op school, en dat hij op school niet naar me toe durft enzo.
Ik snap hem echt niet.

Ik vind het raar van hem. Als hij er gewoon eerlijk voor uitkomt dat jullie ‘iets’ hebben zal niemand daar raar van opkijken, toch?
Zo erg is dat nou ook weer neit.

Pff my heart is broken,
opeens komt hij zeggen, ik voel nog wat voor mn ex. terwijl hij de avond ervoor nog zei; ikwil jou.

Aah das lullig.

Dat is echt een naaistreek van hem! Hij is je niet waard meisje! Als hij niet eens tegen zijn vrienden durft te zeggen dat hij iets met jou heeft(had?) dan moet je opzoek gaan naar iemand die er wel trots op is dat hij iets met jou heeft ! Jij verdient veel beter dan hem! xx Succes met alles!