Wat doen?

Hey allemaal! :slightly_smiling_face:

Ik heb sinds een paar maanden een vriendje. En alles gaat geweldig en ik heb ookal een paar keer bij hem geslapen. En toen is er wel wat gebeurd, maar niet ‘het’ zeg maar. Maar nu weet ik dat hij dat wel wil, dat heeft hij ook gezegd. Maar ik zei dat ik daar nog niet klaar voor was en dat ik het rustig aan wou doen. Daar heeft hij begrip voor. Maar nu weet ik niet hoelang het nog gaat duren totdat ik het wel wil, en ik wil hem ook niet voor altijd laten wachten of dat hij denkt dat ik hem niet leuk genoeg vindt. Ik wil het wel, uiteindelijk. Maar het voelt nog niet 100% goed. En ik ben dus niet bang dat als ik de volgende keer weer bij hem ga slapen dat hij het dan wel wil en dan moet ik wéér zeggen dat ik het nog niet kan. En dat voelt nogal lullig …

Wat zouden jullie doen?

Ik zou bij mijn standpunt proberen te blijven en wachten tot het 100% goed voelt. Je wil hier geen spijt van krijgen.

Gewoon wachten, totdat je het echt zeker weet! Het niet gaan doen omdat je het anders ‘lullig’ voor hem vindt. Wacht gewoon nog even een poosje.

Niet lullig over voelen.
Jouw eerste keer, jouw lichaam, jouw keuze.
Laat je niet gek maken hoor, het is heus niet lullig.

Hij mag best wel geduld hebben, jullie kunnen ook gewoon andere manieren van seks hebben dus en dat lijkt mij toch ook eventjes prima … :slightly_smiling_face:

Hij voelt zich maybe afgewezen als je het ‘telkens’ nog niet wilt, maar hij moet er echt begrip voor hebben.

Een relatie draait om liefde niet om sex :wink:
Als jij der nog niet klaar voor bent moet hij dat maar respecteren
Ongeacht hoelang het nog gaat duren

gewoon wachten, je moet geen dingen doen die je niet wil.

Je moet idd geen dingen doen die je niet wil, en als hij van jou houdt, dan vindt hij dat GEEN probleem om te wachten. Als hij begint te pushen zou ik al mijn twijfels krijgen over zijn bedoelingen eerlijk gezegd.

Gewoon blijven wachten tot jij er er wel helemaal goed over voelt. En dat moet je ook tegen je vriendje zeggen. Als hij niet op jou wil wachten, dan is hij niet niet waard.

Geduld is een schone zaak :ok_woman:

Gewoon niet doen. Mijn vriend heeft twee jaar op me gewacht… Jongens zijn daar volgens mij wat makkelijk in. Ze moeten er maar gewoon aan wennen dat wij niet zo zijn. Niet doen als je er nog niet klaar voor bent.

Zoals iedereen al zegt: als je gevoel zegt dat je het nog niet wil, doe het dan ook niet. Hij wacht maar op je. En doe het dus ook niet alleen maar om hem te plezieren!

Niet doen!
Als jij je er niet goed bij voelt, never doen!
Weet je, je kunt nu wel hét gaan doen met hem, maar misschien krijg je daar spijt van.
Wacht gewoon totdat je er zelf klaar voor bent. Hij heeft het maar te respecteren!

Als hij echt van je houd zal hij wachten tot dat jij er klaar voor bent.

Ik zit met hetzelfde ‘probleem’ maar ik slaap nog niet bij hem. We hebben vandaag 2 maanden en ik weet vanaf dag 1 al dat hij het wilt en hij dat ik er nog niet klaar voor ben. Ik moet het bijna elke keer weer duidelijk maken als ik bij hem ben omdat hij er heel vaak naar vraagt wanneer ik er nou klaar voor ben enzo. Gewoon blijven herhalen dat je er nog niet klaar voor bent, hij wil natuurlijk ook niet dat je tegen hem liegt of dingen doet die je nog niet wilt. Niet bang zijn voor zijn reactie, je bent gewoon eerlijk, en dat is wat hij ook het liefst heeft.

Als je vriend het de volgende keer weer vraagt zeg je opnieuw nee (want je moet wel naar je eigen gevoelens luisteren, en hij zal het heus wel begrijpen) Zeg dan gelijk dat hij het niet meer hoeft te vragen maar dat jij het wel laat blijken zodra je er wel klaar voor bent… dan heb je ook niet elke keer weer opnieuw dat ‘pijnlijke’ moment