Wat doen?

Hallo,

Ben momenteel radeloos…
ik en mijn ex zijn net uiteen. We hadden enkele weken een relatie. Het begon met daten, al snel kwam de eerste kus. Ik was en ben het nog steeds stapelzot van hem. Het klikte zo goed. We amuseerden ons te pletter. We hebben zo veel gemeenschappelijke interesses, we konden uren lachen, we deden echt van alles samen, we zagen familieleden van elkaar wanneer we bij elkaar bleven slapen… Ik had het dan nog niet over zijn blik, hoe hij kon kijken naar mij zag ik nooit eerder.
We wilden elkaar steeds zo snel mogelijk terug zien. Het was gewoon perfect. Ik wou eens checken hoe het zat tussen ons en vroeg hem dit. Helaas was het antwoord niet waarop ik hoopte. Ik wil meer dan hij, een serieuze relatie. Ik vond het nochtans al vrij serieus, hij zag het blijkbaar anders. Hij was totaal niet opzoek naar iemand, dan leerde hij mij kennen. Hij is van plan om misschien een jaar naar Amerika te gaan, dit zei hij mij in het begin ook maar ja… Hij zei zelf ook dat we het echt goed hadden. Maar omdat ik eigenlijk meer wil, vindt hij het niet eerlijk om verder te gaan. Wanneer het gedaan was kon hij mij niet laten en knuffelde hij mij de hele nacht nog. Maar ja… Ik vroeg hem de dag erna om een kans, hij wou echt niet. Ik liet hem. Na enkele dagen kreeg ik plots weer berichten. Hij DACHT nog steeds dat het de beste beslissing was en had er met vrienden over gepraat. Maar aleh waarom mij nog sturen, ik haalde hier weer hoop uit.
Dagelijks post ik snaps (op mijn verhaal), tijdens onze relatie keek hij nooit. Nu plots bekijkt hij ze wel :confused:

Ik vraag mij af of ik nog een kans maak? Zo ja hoe pak ik de situatie dan best aan volgens jullie?

Alvast bedankt!

Groetjes Evy.