Wat doen ?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Een vriend waar ik sinds een paar dagen weer meer contact mee heb wilt afspreken, maar ik heb geen flauw idee wat we kunnen doen.
Even de situatie, ik ken hem al langer dan een jaar, maar we hebben sinds de laatste 2 weken beter contact. Vorige week maandag hebben we een stuk gelopen, en zaterdag vroeg hij of ik het leuk vond om samen te lunchen. Maandag vroeg hij of ik t weer leuk vond om af te spreken, en dat lijkt mij wel gezellig maar im heb dus geen idee wat we kunnen doen.

Als iemand een goed idee heeft hoor ik het graag :grinning:

Lunchen of een taartje eten is altijd goed, dan kan je het zo lang laten duren als je zelf wil. Misschien ergens schaatsen? Gewoon een stukje wandelen? Bowlen?

anders ga je samen iets koken of een spelletje doen.

ik zou bios wel leuk vinden… of een wandeling in het park kan ook gezellig zijn!

Wandelen hebben we van de week al gedaan. Zou dat niet wat saai zijn als we dat weer doen ?

Kan je niet ergens wat gaan drinken? of bij een van jullie thuis fijn zitten :wink:

Bioscoop, naar een interessant museum, samen koken, terrasje pakken, pretpark, concert, winkelen in een leuke stad, samen uit eten…

Genoeg ideeën? Haha veel plezier :slightly_smiling_face: