Wat doen?

Hallo,

Ik ken al enkele tijd een jongen, we zullen hem A noemen. Sinds een maand is het gedaan met zijn vriendin. Een relatie van 9 maanden. Zondag ben ik voor het eerst bij hem thuis geweest. Ik zag hem alleen maar wanneer we uitgingen naar de dancing. Ik heb mij altijd al wat aangetrokken tot hem gevoeld.

Hij is mij zondag komen halen en zijn naar zijn huis gegaan (hij is 22 en ik 19). Na een heel gezellige avond is er meer van gekomen. We hebben seks gehad. Achteraf zei hij dat hij er een dubbel gevoel bij had. Hij wou het echt wel maar voelde zich schuldig tegenover zijn ex-vriendin waarmee het een maand uit was.
Ik had toen besloten om niks meer uit mezelf te laten horen. Hij stuurde diezelfde avond nog en de dag nadien ook. Gisteren kreeg ik bericht of ik vandaag niet naar hem kwam. Ik ben vandaag dus niet naar school gegaan zodat ik bij hem kon zijn (hoeraa de niet verplichte lessen op de hogeschool). Omdat het vroeg was lag A nog in bed en ben ik er gewoon (met kleren aan) bijgekropen. Na wat even knuffelen en doen werd het terug zoals zondagavond. Voor we werkelijk begonnen vroeg ik wel of hij het zeker wist en geen dubbelgevoel had. Dit had hij niet.

Achteraf hebben we nog gezellig tv gekeken. Het was het programma ’ I used to be fat’ op MTV. Toen de deelneemster na 3maanden sporten werd getoond zei hij: 'met die wil ik nog wel trouwen, alhoewel ik wil geen relatie meer". Ik vroeg achter de reden en de reden was dat relaties enkel maar problemen opbrengen. Zelf ben ik er niet verder op ingegaan.

Nadien ben ik gebleven tot kort na de middag. Toen ik naar huis ging en aan de deur stond vroeg hij met een wanhopige blik: ‘Ik ga u toch nog horen he vandaag?’. Hierop antwoordde ik dat hij maar moest sturen. Dit heeft hij gedaan, omdat ik het niet deed. Tot nu toe stuurt hij nog steeds. Heel lief, over alles.

Wat denken jullie hiervan? Moet ik A tijd geven en hem zo voor me winnen of gewoon vrienden blijven en met alles stoppen? Ik weet echt niet wat ik er over moet denken. Mijn beste vriendin zegt heeft die jongen tijd want nu ben je hem voor u aan het winnen maar ik weet het echt niet.

Sorry voor het lange typen! Bedankt als je het gelezen hebt en voor jullie mening :wink:

Die jongen moet nog over zijn vriendin heen komen. Hij denkt waarschijnlijk dat hij dat al is maar nee. Geef hem tijd! Wie weet bloeit er iets moois op:D

Eens met hierboven!

Ik word trouwens altijd een beetje moe van zo’n jonge mensen die ‘relaties zijn alleen maar last!’ verkondigen. Als je 40 bent en gescheiden en weet ik veel allemaal, oké, maar om op zo’n jonge leeftijd al dramatisch te doen… Dat zou voor mij al een afknapper zijn. :’)

Zoals de meiden hierboven zeggen, hahaha!

Je bent niet zo 1,2,3 over iemand heen, zelfs als zou het jouw idee zijn om het uit te maken. Sommige kunnen dan, compleet gevoel over en uit, maar niet iedereen hahaa. Hij kennelijk niet, vooral als hij verkonidgd dat relaties alleen maar problemen geven. (behalve dan de sex he?! Jackass)

Je kan hem tijd geven, maar ja wil jij in die tussentijd alleen een bootycall zijn? Als je dat wilt, moet je dat vooral doen hoor meid :wink:, maar als je dat niet wilt, zou je even met hem moeten gaan zitten om jouw gevoel uit te leggen (hou het kort en bondig en GEEN herhalingen!) en dan kan hij daarop reageren.

hmmm ok bedankt voor de reacties. Ik ga met hem eens over alles praten maar ook zeggen dat ik hem tijd wil geven.