de titel zegt het al een beetje
ik vind dat ik altijd best wel glim en weet niet zo goed wat ik er tegen kan doen?
hebben jullie mischien nog tips?
clearasil kopen
ik zou fijn vinden vinden om te glimmen dan is je huidzuiver
GEEN clearasil kopen. Clearasil droogt je huid uit, wat er voor zorgt dat de talgklieren nóg meer talg gaan produceren, waardoor je huid nóg vetter wordt.
blotting paper gebruiken, matterende poeder, matterende foundation of een matterende make-upbasis zijn goede uitkomsten!
Matterende dagcrème!
Ik glim ook als een gek maar ik heb een routine: 's ochtends met een milde scrub zachtjes scrubben → koud water erop zodat je porien dichttrekken → dagcreme smeren, goed in laten trekken → foundation (Dermablend van Vichy) met een kwast aanbrengen → poeder eroverheen. En als ik midden in de dag ga glimmen doe ik er nog een beetje poeder overheen of ga ik erover met een papiertje.
je kan eventjes op youtube kijken voor tips, zijn vast wel filmpjes over!
Je hebt van essence papiertjes of zo, dat is tegen het glimmen
Ik gebruik altijd een poeder die m’n huid mat maakt. Gewoon eentje die precies je huidskleur is, niemand die opmerkt dat je poeder op hebt.
ik heb dat ook heelerg , vooral mn neus xd. schaam ;$.
indd gewoon een kleinbeetje natuurlijke kleur poeder opdoen , of en klein beetje foundation, of cacao body lotion, dat werkt ook supergoed !, dat gebruik ik de laatste tijd , alleen stinkt het wel … xd.
Ik glim ook best wel, vooral mijn t-zone.
En ik gebruik poeder, maar dat werkt ook niet echt.
Afpoederen.
nivea visage young - control shine
heel fijn spul is dat!
er is hier trouwens toch al een topic over?